Finalisti ‘Poslovanja na kvadrat’: Pčelarstvo Daruvar

Autor: Poslovni.hr , 20. prosinac 2012. u 16:27
Thinkstock

U finale natječaja ‘Poslovanje na kvadrat’ ušle su tri tvrtke. U tekstu detaljnije predstavljamo Pčelarstvo Daruvar d.o.o.

Tvrtka Pčelarstvo Daruvar d.o.o. osnovana je 1994. godine. Osnovna djelatnost je proizvodnja i prerada meda i ostalih pčelinjih proizvoda. Zadnjih par godina pokrenuli su  proizvodnju suvenira, odnosno drvenih stalaka u koje pakiraju proizvode. Na web stranici tvrtke se ističe kako su zaštitili dizajn i žig pojedinih suvenira kod Državnog zavoda za intelektualno vlasništvo koji im je izdao rješenje o zaštiti istih.

Tvrtka svoje proizvode plasira najvećim dijelom na području Iste i Dalmacije (prvenstveno u turistička područja). Kupci su im suvenirnice, hoteli i veliki trgovački lanci poput Bille, Plodina, Konzuma, Puljanke i dr. "Naš smisao razvoja je proizvoditi kvalitetne i prepoznatljive proizvode koji se razlikuju od ostalih svojom prirodnošću, kvalitetom, inovativnošću i krajnji cilj nam je da naš suvenir privlači pozornost kako domaćih tako i stranih turista", ističu iz tvrtke.

 


Izvor fotografije: www.pcelarstvo-daruvar.hr

Direktorica tvrtke je Milena Kelemin koja nam je kazala kako su im najvažniji poslovni ciljevi prepoznatljivost proizvoda, pronalazak poslovnog partnera izvan granica Hrvatske, pozitivan smjer prodaje te što više novih kupaca. Kao probleme s kojima se susreću u poslovanju ističe pak naplatu i knjigovodstvo.

 

Prihodi

Prihodi tvrtke u prošloj godini iznosili su 5.390,848 kuna, a u 2012. očekuju da će ostvariti "malo više nego lani"

Prihodi tvrtke u prošloj godini iznosili su 5.390,848 kuna, a u 2012. očekuju da će ostvariti "malo više nego lani". U idućoj godini bi htjeli uvećati prihode za 20 posto u odnosu na 2012. Ciljano tržište su im trenutno domaći kupci i turisti, a u planu je im je i izlazak na strano tržište, navodi Kelemin.

Direktorica Pčelarstva smatra da nemaju konkurenciju jer su im proizvodi zaštićeni, odnosno stalci u koje pakiraju med sa suhim voćem. "Svaki dobar proizvod ne treba se bojati konkurencije", ističe Kelemin, dodavši kako im je kupac godinama na prvom mjestu, uz kvalitetu proizvoda i inovativnost.

 


Izvor fotografije: www.pcelarstvo-daruvar.hr

Razlog njihove prijave na natječaj 'Poslovanje na kvadrat', kako nam kaže, bio je proširenje znanja, a od sudjelovanja očekuju da budu vodeći u segmentu proizvodnje suvenira.

>>> Poslovanje na kvadrat: Izabrali smo tri finalista, saznajte koja!

>>> Pročitajte više o natječaju 'Poslovanje na kvadrat'!

Komentirajte prvi

New Report

Close