Edukativne radionice Poslovnog uzleta u Ivancu pobudile veliko zanimanje

Autor: Ana Blašković , 18. lipanj 2015. u 12:33
Foto: Marko Jurinec / Pixsell

Poslovni uzlet u Ivancu donio je priliku okupljenim poduzetnicima tog kraja mogućnost za sudjelovanje na nizu besplatnih edukativnih radionica.

Poslovni uzlet u Ivancu donio je priliku okupljenim poduzetnicima tog kraja mogućnost za sudjelovanje na nizu besplatnih edukativnih radionica koje su zamišljene da im pruže alate kojima mogu poboljšati svoje poslovanje, a onima koji tek kreću u poduzetništvo, da lakše naprave prve poslovne korake.

Krešimir Koružnjak održao je radionicu o oglašavanju za malo kuna, digitalnom marketingu te Google i Facebook oglašavanju, koja je ponudila odgovore na vječno pitanje: kako doskočiti ograničenjima budžeta za marketing. Koružnjak je predstavio alate koje su poduzetnicima na raspolaganju kako bi što kako bi uz što manje resursa, novca i uloženog vremena, povećali prodaju i svijest o svojim brendovima na tržištu. Kroz praktičnu radionicu ilustrirao je što je Google Adwords, kako izgleda oglašavavanje na Googleu i Facebooku te dao praktične primjere oglašavanja na 'search' i 'display' mrežama.

Termin koji se često spominje 'poslovanje u oblaku', tek rijetke tvrtke zaista koriste u svakodnevnom radu. Što je to Cloud i kako uspješno poslovati kad ste van ureda prezentirao je Anton Jelić iz Hrvatskog Telekoma na konkretnim primjerima kako se korištenjem clouda mogu smanjiti troškovi i zašto je takav način poslovanja sigurniji od informatičkih rješenja na koje smo navikli.

Započeli ste vlastiti posao i sada želite proširiti vaš biznis? Lepeza je razloga zašto se ljudi odlučuju postati poduzetnici, a registracija tvrtke samo je prvi korak. Poslovanje u uvjetima krize predstavlja izazov, no neki su krizu prepoznali i iskoristili kao svoju priliku. Radionica pod vodstvom Vitomira Tafre iz Obrazovne grupe Zrinski zainteresiranima je otkrila kako prepoznati prednosti i prevladati ograničenja te o kojim sve pitanjima treba voditi računa kako bi vaša tek osnovana tvrtka uspješno krenula u svijet biznisa, kao i o načinima kako izaći na nova tržišta.

Na vrlo aktualno pitanje, kako do novca iz europskih fondova za ruralni razvoj, okupljenima je prezentirala pomoćnica ministra poljoprivrede Davorka Hajduković. Hrvatska očekuje odobrenje za Program ruralnog razvoja za razdoblje 2014. do 2020. za oko 2,4 milijarde eura odobrenog novca. Potvrđeno je 16 mjera s ciljem osiguranja investicijskog zamaha i razvoja ruralnih područja. Prva je na redu mjera 5 pod nazivom Obnova poljoprivrednog proizvodnog potencijala iz koje će se sufinancirati ulaganja u poplavama opustošenom području, a do kraja godine raspisat će se još tri natječaja.

Mateja Rozanković iz Hrvatske banke za obnovu i razvitak predstavila je poduzetnicima paletu kreditnih programa domaće razvojne banke i kako doći do povoljnog novca za poslovanje. Najviše pažnje bilo je posvećeno kreditiranju mikro poduzetnika uz CIP garanciju kojom su pojednostavljeni zahtjevi za instrumentima osiguranja, kao i o načinima financiranja, EU projekata.

Radionica znakovitog naziva 'Naučite kako napisati kreditni zahtjev koji će bankama biti neodoljiv' na konkretnim primjerima Krešimira Delača iz Simulus grupe otkrila je kako banke gledaju zahtjeve za financiranje. Sudionici su raspravljali o primjerima naizgled istih tvrtki sličnih zahtjeva, ali od kojih je jednoj kredit odobren, a drugoj ne, te razlozi zašto je banka donijela baš takvu odluku te razumijevanje kako neodoljivo napisati zahtjev za financiranjem.

Na raspolaganju poduzetnicima je i europski novac namijenjen regionalnom razvoju čije je mogućnosti povlačenja predstavio Igor Bobek iz Hrvatske gospodarske komore. Europska Unija potiče koheziju i regionalni razvoj svojih članica, ovisno o njihovim potrebama i stupnju razvoja. Poticanje se provodi putem europskih strukturnih i investicijskih (ESI) fondova koji su zadnje dvije godine otvoreni i Hrvatskoj. Za razdoblje od 2014. do 2020. za potrebe kohezijske politike i regionalnog razvoja Hrvatskoj je dodijeljeno gotovo 8,5 milijardi eura, od čega je više od 6,8 milijardi namijenjeno za povećanje konkurentnosti i kohezije, a oko 1,6 milijardi za bolju učinkovitost ljudskih potencijala.

Na radionici 'Saznajte kako do sredstava za energetsku učinkovitost' trojac iz Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost, Vesna Bukarica, Sunčana Matić i Filip Brkljača, predstavili su programe sufinanciranja energetske učinkovitosti, otvorene natječaje i pozive u tijeku. Okupljenima poduzetnicima predstavili su mogućnosti kako prepoznati potrebe i interese koje bi projekt proveli u svojoj tvrtki, a za koje mogu dobiti potporu fonda, unaprijediti poslovanje i postati konkurentniji.

Komentirajte prvi

New Report

Close