Dvije poduzetnice otvorile web portal s ciljem spajanja turista i pružatelje usluga

Autor: Ana Maria Filipović Grčić , 30. travanj 2017. u 12:07
Matea Miljan i Josipa Kruljac/ Davor Puklavec/PIXSELL

Matea Miljan i Josipa Kruljac sjele su u automobil, obišle Hrvatsku te svoje doživljaje u obliku video-materijala objavila na svom portalu namijenjenom turistima.

Dvije mlade hrvatske poduzetnice, 28-godišnje Matea Miljan i Josipa Kruljac, nakon magisterija na novinarstvu i rada na televiziji odlučile su "stvari uzeti u svoje ruke", kako kažu, i s ciljem spajanja turista i pružatelja usluga ove su godine u travnju pokrenule web portal This is Croatia.

Želja im je na jednom mjestu prikupiti što više video materijala i time potencijalnim stranim gostima pokazati kako izgleda Hrvatska. Koristeći interaktivnu kartu i pregledavajući videe, u samo pet koraka, korisnici mogu istražiti zemlju ovisno o vlastitim interesima i željene lokacije dodavati u planer putovanja. Također, kažu i da je jedan od ciljeva stvoriti priču i plasirati je na portal This is Croatia, na kojem svoje mjesto može zauzeti i najmanji OPG i najveći hotelski lanac.

"Na pokretanje vlastitog posla potakla nas je želja za novim izazovima, osjećaj da možemo više i želja da se ostvarimo na drugačijim razinama. U stjecanju samopouzdanja za taj korak najviše su nam pomogle obitelji, a presudan je bio poticaj koji smo dale jedna drugoj. Prepreka uvijek ima, od onih birokratskih pa do onih gdje se pitate kako u ovakvoj poduzetničkoj klimi osigurati plaće. No svaka prepreka, zapravo je novi uspon koji nas gura dalje", otkrile su Miljan i Kruljac u intervjuu za Poslovni dnevnik. Čitav je projekt od početka do kraja njihovih ruku djelo.

Sjele su u automobil, uzele opremu i na vlastiti račun obišle Hrvatsku te je video sadržaj na portalu originalna priča iz prve ruke. Rakija u sedam ujutro, golf na Principovcu, vožnja Dunavom, slikanje s precima, priprema soparnika samo je mali dio onoga što možete vidjeti na portalu www.thisiscroatia.hr, opisale su djevojke.  Dodale su i da najvećim dosadašnjim uspjehom smatraju upravo portal za koji se nadaju da će postati najjača video platforma hrvatske turističke ponude, kazale su, a u planu je i njegova nadogradnja koja će više uključiti same korisnike. Gosti sve više cijene neposredan pristup, pa uz ovakav izvoran pristup poklonika ne bi trebalo manjkati.

Komentirajte prvi

Još vijesti

New Report

Close