Nijemci planiraju odmor četiri do čak šest mjeseci unaprijed, a svaki treći u Hrvatsku dolazi putem putničkih agencija ili turoperatora.
Samo lani njemački su organizatori putovanja okrenuli 25 mlrd. eura prometa, milijardu više nego 2013., a s rastom računaju i u ovoj godini unatoč sve popularnijem online bukingu. Predstavnici njemačkog turoperatera FTI, s oko 3,5 milijuna putnika godišnje, prometom od dvije miijarde eura i turističkom TV Sonnenklare, kažu da im prodaja odmora u Hrvatskoj "lagano raste prema lani".
S ministrom Darkom Lorencinom, koji je u Munchenu dao intervju za Sonnenklar, razgovarali su o promociji hrvatskih turističkih proizvoda. Inače, FTI će u travnju u Hravtsku na studijsko putovanje poslati dvadesetak svojih agenata, a u rujnu i skupinu specijaliziranih turističkih novinara.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu