Za Facebook, Twitter, LinkedIn i Google Plus svi znaju. Mnogima nisu nepoznanica ni Tumblr i Pinterest. Međutim, jeste li čuli za We Heart It?
Prema pisanju Mashablea, We Heart It bi mogao postati sljedeća velika društvena mreža. Prošlog ljeta navedeni je servis primio 8 milijuna dolara ulagačkog kapitala, a tada je i objavio kako mjesečno bilježi oko 20 milijuna aktivnih korisnika.
Ono što We Heart It pomalo izdvaja od ostalih društvenih mreža je to što u velikoj mjeri privlači mlađu populaciju, te je 80 posto korisnika mlađe od 24 godine. S obzirom na to da nova istraživanja pokazuju kako Facebook više nije toliko zanimljiv tinejdžerima kao nekad, We Heart It bi mogao privući one koji su 'pobjegli' sa Zuckerbergovog servisa.
"Kako je Facebook postao ogroman, više nije toliko cool mlađoj populaciji koja pokušava pronaći neka druga mjesta koja će smatrati svojim", kazao je za Mashable Ranah Edelin, izvršni direktor startupa starog oko dvije godine. Riječ je pritom o mjestima gdje se ne nalaze njihove majke, bake i ostala rodbina. "To nije greška Facebooka, riječ je o ljudskoj prirodi", smatra Edelin.
We Heart It je sasvim u skladu s trendovima u svijetu društvenih mreža. Usmjeren je na mobilne korisnike, a sadržaj je prvenstveno slikovni, što ga čini sličnih Pinterestu i Tumblru. Za razliku od sličnih servisa, We Heart It ne dopušta komentiranje, nego 'tagiranje', 'lajkanje' i dijeljenje fotografija, odnosno mogućnosti su ograničene kako bi se spriječili negativni komentari ili cyber-bullying. Većina korisnika na ovu društvenu mrežu stavlja slike s inspirativnim porukama ili fotografije modne tematike.
Kompanija je sklopila i neka partnerstva, koja uključuju i nekoliko tinejdžerskih publikacija, a tijekom ove godine očekuje novu rundu financiranja. Facebook možda nije dobio konkurenciju, ali za one koji bježe s najveće društvene mreže We Heart It bi mogao postati poželjna destinacija. S druge strane, Pinterest i Tumbler bi možda trebali malo obratiti pozornost na svog izravnog konkurenta…
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu