Tinejdžeri okreću leđa Facebooku

Autor: Tomislav Pili , 22. prosinac 2014. u 10:45
Mark Zuckerberg, šef Facebooka (Reuters)

Udjel Facebooka pao sa 94 na 88 posto.

Najveća društvena mreža na svijetu Facebook sve je manje popularna među tinejdžerima, pokazuju najnovija istraživanja.

Prema podacima agencije Frank N. Magid, udjel Facebooka među korisnicima društvenih mreža u dobnoj skupini između 13 i 17 godina ove je godine pao na 88 posto dok je još lani iznosio 94 posto. Prije dvije godine Facebook je privlačio 95 posto mladih korisnika.Istovremeno, ta se dobna skupina sve više okreće Twitteru te tekstualnim aplikacijama, pokazuju rezultati istraživanja. Glasnogovornica Facebooka Vanessa Chan odbila je za Bloomberg komentirati rezultate istraživanja. Prema tim istim podacima, udjel Twittera popeo se za dva posto na 48 posto među tom kategorijom korisnika. Naznake da tinejdžeri više ne koriste popularni FB tako često kao prethodnih godina prvi puta su se pojavile prošle godine.

Kompanija više ne otkriva u svojim financijskim izvješćima podatke o udjelu među mlađim korisnicima, što je palo u drugi plan nakon objave rekordnih prihoda od oglašavanja.Prema mišljenju analitičara, jedan od razloga zašto korisnici polako okreću leđa mreži Marka Zuckerberga je percepcija da korištenje FB-a nije sigurno. Naime, tek devet posto ispitanika smatra da je stranica sigurna i vjerodostojna. U svakom slučaju, pokazuje se kako je Zuckerberg krenuo pravim putem kada je korisnicima ponudio drugačije sadržaje, poput Instagrama koji je preuzeo 2012. te aplikacije WhatsApp, kupljene ove godine za 18 milijardi dolara. 

Komentari (1)
Pogledajte sve

Ako 88% teenagera koristi FB može se reći da ga koriste gotovo svi. Trend bi trebalo detaljnije analizirati.

New Report

Close