Predavanjem Goetza Trillhaasa iz Googlea jutros je u Rovinju započeo nacionalni festival marketinških komunikacija – Dani komunikacija. Predavanjem o digitalnom marketingu Goetz je upozorio na sve veći utjecaj digitalne tehnologije na oglašavanje i kako će se oglašivači koje žele uspjeti što prije morati prilagoditi tom trendu.
"Mobitele i tablete koristimo od trenutka kada se ujutro probudimo. No zašto istovremeno ne ulažemo u razvoj digitalnog oglašavanja? Digitalne su platforme, nakon televizije, najsnažniji mediji, a manje od sedam posto marketinških budžeta otpada na njih. To moramo promijeniti!", upozorio je Goetz. Prilagodba novim tehnologijama i platformama zasigurno će biti najveća inspiracija predavanja mnogih predavača. U dva konferencijska dana, predavanja će održati ukupno njih 16. Marketinških stručnjaci iz zemlje i svijeta sudionicima će prenijeti svoja znanja i iskustva u digitalnom i klasičnom marketingu te pokušati predvidjeti buduće trendove. Osim predavanja, na festivalu će se održati i zanimljive panel rasprave i radionice. Najviše pažnje posjetitelja zasigurno će privući sutrašnji panel "Pipl mast trast as – kako govorimo Hrvatsku", o javnoj komunikaciji u Hrvatskoj.
"Ovdje smo kako bismo slavili dobre tržišne komunikacije. A dobro je ono što čini razliku između uspješnog i neuspješnog. Ako ne želite uspjeti nemojte komunicirati i nemojte oglašavati"; poručio je Damir Ciglar, predsjednik HURA-e prilikom otvorenja festivala za koji se akreditiralo preko 1200 sudionika iz marketinških agencija, njihovih klijenata i studenata marketinga.
Osim predavanja, konferencija ima i natjecateljski dio u kojem će biti nagrađene najkreativnije i najučinkovitije marketinške kampanje koje smo u protekloj godini mogli vidjeti na hrvatskom tržitšu. Večeras će se tako dodijeliti nagrade X, za najkreativnije marketinške radove, MIXX za najkreativnije radove u digitalnom području te nagrade IdejaXica za najbolje studentske radove.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Nije toliki problem u nepoznavanju Engleskog koliko u nepoznavanju našeg vlastitog!
Uključite se u raspravu