Svi čekaju panel ‘Pipl mast trast as – kako govorimo Hrvatsku’

Autor: Majda Žujo , 17. svibanj 2013. u 12:49
Dani komunikacija održavaju se od 16. do 19. svibnja u hotelu Lone u Rovinju, Arhivska foto: Goran Stanzl/PIXSELL

Predavanjem Goetza Trillhaasa iz Googlea jutros je u Rovinju započeo nacionalni festival marketinških komunikacija – Dani komunikacija.

Predavanjem Goetza Trillhaasa iz Googlea jutros je u Rovinju započeo nacionalni festival marketinških komunikacija – Dani komunikacija. Predavanjem o digitalnom marketingu Goetz je upozorio na sve veći utjecaj digitalne tehnologije na oglašavanje i kako će se oglašivači koje žele uspjeti što prije morati prilagoditi tom trendu.

"Mobitele i tablete koristimo od trenutka kada se ujutro probudimo. No zašto istovremeno ne ulažemo u razvoj digitalnog oglašavanja? Digitalne su platforme, nakon televizije, najsnažniji mediji, a manje od sedam posto marketinških budžeta otpada na njih. To moramo promijeniti!", upozorio je Goetz. Prilagodba novim tehnologijama i platformama zasigurno će biti najveća inspiracija predavanja mnogih predavača. U dva konferencijska dana, predavanja će održati ukupno njih 16. Marketinških stručnjaci iz zemlje i svijeta sudionicima će prenijeti svoja znanja i iskustva u digitalnom i klasičnom marketingu te pokušati predvidjeti buduće trendove. Osim predavanja, na festivalu će se održati i zanimljive panel rasprave i radionice. Najviše pažnje posjetitelja zasigurno će privući sutrašnji panel "Pipl mast trast as – kako govorimo Hrvatsku", o javnoj komunikaciji u Hrvatskoj.

"Ovdje smo kako bismo slavili dobre tržišne komunikacije. A dobro je ono što čini razliku između uspješnog i neuspješnog. Ako ne želite uspjeti nemojte komunicirati i nemojte oglašavati"; poručio je Damir Ciglar, predsjednik HURA-e prilikom otvorenja festivala za koji se akreditiralo preko 1200 sudionika iz marketinških agencija, njihovih klijenata i studenata marketinga.

Osim predavanja, konferencija ima i natjecateljski dio u kojem će biti nagrađene najkreativnije i najučinkovitije marketinške kampanje koje smo u protekloj godini mogli vidjeti na hrvatskom tržitšu. Večeras će se tako dodijeliti nagrade X, za najkreativnije marketinške radove, MIXX za najkreativnije radove u digitalnom području te nagrade IdejaXica za najbolje studentske radove.

Komentari (1)
Pogledajte sve

Nije toliki problem u nepoznavanju Engleskog koliko u nepoznavanju našeg vlastitog!

New Report

Close