Od čega se prave Mcdonald'sovi burgeri? Što se nalazi u pilećim nuggetsima? Mnogi posjetitelji McDonald'sa sigurno si često postavljaju takva pitanja, a kompanija im sada omogućuje pogled "iza scene".
Kako piše USA Today, McDonald's je na društvenim medijima lansirao novu kampanju s pitanjima i odgovorima koja očito cilja na mlađe potrošače – "milenijalce". Kompanija je, naime, pozvala ljude da pošalju svoja pitanja putem Facebooka, Twittera, YouTubea i ostalih kanala, a odgovori će biti objavljeni u obliku kratkih YouTube fimova i drugog sadržaja.
Nova kampanja pod nazivom "Our Food, Your Questions" fokusirana je na američko tržište, a sličan potez ranije su napravile australska i kanadska podružnica kompanije, koje su na YouTubeu otkrile proces nastanka nekoliko popularnih proizvoda iz ponude.
McDonald's je u sklopu nove kompanje na svom YouTube kanalu već objavio nekoliko videa koji odgovaraju na pitanja korisnika, poput "je li McDonald'sova govedina prava"?
Pogledati ih možete ovdje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu