Imago proglašen agencijom godine

Autor: Majda Žujo , 18. svibanj 2013. u 00:26
Rovinj, hotel Lone - Festival Dani komunikacija. Dobitnici nagrade X za agenciju godine, Imago reklamna agencija Photo: Danijel Berkovic/PIXSELL

Reklamna agencija Imago u protekloj je godini bila najuspješnija i najkreativnija marketinška agencija u Hrvatskoj.

Reklamna agencija Imago u protekloj je godini bila najuspješnija i najkreativnija marketinška agencija u Hrvatskoj. Agencijom godine Imago je proglašen na festivalu Dani komunikacija, u sklopu kojeg su večeras dodijeljene nagrade X i Mixx za najbolje marketinške radove u tradicionalnim, odnosno digitalnim medijima. Imago je slavio u četiri glavne kategorije nagrade X, a među njima je i Grand prix festivala koju su osvojili za izradu korporativnog izvješća Atlantic grupe. Osim toga, Imagu su dodijeljena i tri posebna IdejaX priznanja, a slavio je i njihov klijent Meggle koji je proglašen oglašivačem godine.

Razloga za slavlje večeras su imali i prošlogodišnji pobjednici IdejeX, agencija Bruketa&Žinić OM koja je nagrade odnijela u dvije kategorije za nagrade X te dvije za nagradu Mixx. Ipak, najbolji rad u online medijima imala je agencija Drap koja je i ove godine osvojila posebnu nagradu "Best in Show", i to za kampanju "Životinjsko carstvo – Eko park", koju su radili za Kraš. Za nagradu X, kojom se nagrađuje najkreativnije radove realizirane u svim vrstama medija, prijavilo se 106 radova koje smo proteklih godinu dana mogli vidjeti na hrvatskom tržištu. Za nagradu Mixx koja se dodjeljuje za najkreativnije i najučinkovitije radove u online oglašavanju konkuriralo je pak 65 radova.

Nagrađeni:

Nagrade X dodijeljene su u sljedećim kategorijama:

Agencija godine – Imago reklamna agencija

Grand Prix – Imago reklamna agencija za klijenta Atlantic grupa

Oglašivač godine – Meggle

Hrana – "Želite biti sigurni da jedete domaće?", Imago reklamna

agencija za klijenta Meggle

Moda, zdravlje, ljepota – "Klikom do ljepote", Bruketa&Žinić OM za klijenta Poliklinika Bagatin

Turizam, kultura i slobodno vrijeme – "Ići ili ne ići", Bruketa&Žinić OM za klijenta Teatar Exit

Telekomunikacije- "Postani iskonovac i ostani svoj", UTORAK _biro za propagandu za klijenta Iskon

Financijske i osiguravajuće usluge – "Stambeni krediti Misija Iseljenje", Grey Worldwide Zagreb za klijenta Erste&SteiermärkischeBank

Samopromocija i korporativne komunikacije – "We are growing", Imago reklamna agencija za klijenta Atlantic grupa

Najbolja cjelovita kampanja, "Želite biti sigurni da jedete domaće?", Imago reklamna agencija za klijenta Meggle

IdejaX posebna priznanja:

Najbolja izvedbena vještina/produkcija – "Fini šampinjoni", Imago reklamna agencija, naručitelj Fridrih

Najbolji dizajn i art direction – "Fini šampinjoni", Imago reklamna agencija, naručitelj Fridrih

Najbolja upotreba tehnologije – "Ledonardo", Imago reklamna agencija, naručitelj Ledo

Nagrade Mixx prema kategorijama i podkategorijama:

Kategorija Kampanje:

Brand Awareness – "Diners u online svijetu", iZone, McCann Digipark, MediaCom za klijenta Diners

Direct Response and Lead Generation – "Ledonardo sladoledna renesansa", Jedinica i nula za klijenta Ledo

Cross-Media Integration – "Ožujsko – Facebook zastava", PP digital, Revolucija za klijenta Zagrebačka pivovara

Kategorija Best-in-Show – "Životinjsko carstvo – Eko park", Drap za klijenta Kraš

Kategorija Ostalo:

Mobile – "Beck's Hrvatska – Poruka u boci", Revolucija dizajn za klijenta Beck's Hrvatska

Social Media – "Iskon Memory Facebook aplikacija 2.0.", iSTUDIO za klijenta Iskon

Website – "ShoeBeDo – Webshop", Gingernet za klijenta Wulf sport

Elementi kampanje – "GRAWE Dom", Bruketa&Žinić OM, Brlog za klijenta Grawe osiguranje

Inovativna upotreba tehnologije – "Sound.log by brlog", Brlog (Bruketa&Žinić OM)

Komentirajte prvi

New Report

Close