I građani i poduzetnici teško komuniciraju s Vladom

Autor: Majda Žujo , 20. rujan 2012. u 22:00

HUOJ vladi Zorana Milanovića nije dodijelio blistave ocjene: komunikacija je ocijenjenajednosmjernom, a navodi se i nepostojanje dijaloga i rasprave

Vlada nema komunikacijsku strategiju, nije otvorena prema javnosti, a javnost ne razumije ono što Vlada radi. Osim toga, svatko tko se usudi misliti drukčije od Vlade s Vladom je u svađi. Mišljenje je to koje je prevladalo u raspravi o Vladinoj komunikaciji s javnosti koja je jučer održana na 13. konferenciji Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ). Vlada dakle, čini se, ne zna komunicirati, ili kako je to sažeo kolumnist portala Index.hr Tomislav Klauški, “Nitko ne priča s Vladom, samo Vlada priča”.

Svađa sa svima
Osim što postoji problem u načinu na koji Vlada Zorana Milanovića i njegovi ministri komuniciraju s građanima, problem u dijalogu s Vladom imaju i poduzetnici. “Čini mi se da je komunikacija s bivšom Vladom bila puno dinamičnija, bez obzira je li bila iskrena ili ne. S novom Vladom nema dijaloga. Nema otvorene komunikacije i rasprave. Donose se izmjene zakona za koje tek saznamo iz medija. Nama ništa ne znači da se mijenja neki zakon ako mi ne znamo ništa o tome”, požalio se Bernard Jakelić, zamjenik direktora HUP-a. “Glavno obilježje prvih devet mjeseci ove Vlade je da se svađa sa svima. Posvađali su se sa dobrim dijelom socijalnih partnera umjesto da su se s njima pokušali dogovoriti i logično da je tu nastao otpor”, smatra Klauški dodajući kako je Zoran Milanović nedodirljiv u medijima isto kao što je to nekada bio Ivo Sanader. Ipak, Miodrag Šajatović, glavni urednik tjednika Lider ne smatra da je svađa nužno loša.

Rade, a ne objašnjavaju
“Problem ove Vlade jest što za krive stvari misli da će je izvući iz krize. Govori se investicijama, o domaćoj potrošnji, o državnoj potrošnji, a nitko ne govori o izvozu. U Vladi to ignoriraju , a onda to ignoriraju i u komunikaciji s javnosti pa wwto ignoriraju i mediji”, istaknuo je Šajatović. I drugi sudionici HUOJ-evog panela složili su se da je Vlada na vlast došla nepripremljena pa se dogodio paradoks da je bivša “desna” vlada više pričala, a manje radila, a sadašnja “lijeva” radi rezove, a ništa ne priča. Ipak, na razini komunikacije pojedinih resornih ministarstava, složili su se sugovornici, neke komunikacijske strategije ima pa je tako u javnosti možda najbolje prošao ministar financija Slavko Linić. Objavljivanjem poreznih dužnika, kažu, dodvorio se velikom dijelu javnosti. Iako će Liniću PR-ovci zamjeriti da je loš komunikator, javnost se time na neki način osladila pa je ostavio dojam da zna što radi.

Komentari (1)
Pogledajte sve

Kako da ne, svi su glupi i svi su budale za komunikaciju pa treba ponovno angažirati PR agencije da istima uzme stotine milijuna kuna za komunikaciju.

New Report

Close