HŽ Putnički prijevoz objavio je nedavno natječaj kojim poziva studente da osmisle najkreativniji slogan vezan uz željeznički promet koji će biti korišten u promotivne svrhe.
Internetom i društvenim mrežama ubrzo su se proširili brojni duhoviti prijedlozi za HŽ-ov novi slogan.
Evo nekih od 'prijedloga' za slogan koje su napisali domaći korisnici Twittera pod hashtagom #HŽslogan:
Jedna pruga, A toliko duga. #HŽslogan
— Tweetonoša (@Maxmurluk) April 17, 2014
Think slow. #HŽslogan
— JJ (@y05k0) April 17, 2014
'Sporije je brže' je novo 'Manje je više' #HŽslogan
— Marija (@pearsawfly) April 17, 2014
Nije sve u brzini. #HŽslogan
— Fran Kušeta (@FranKuseta) April 17, 2014
Put oko Hrvatske u 80 dana s HŽ-om sada! #HŽslogan
— A. (@_Anci_) April 17, 2014
#HŽslogan – Just don't do IT
— Vjeran (@idemaHR) April 17, 2014
Kreativni su bili i fanovi Poslovnog dnevnika na Facebooku, koji su vezano uz vijest o natječaju također dali svoje duhovite prijedloge, poput npr.
"HŽ: jer sporije ne može"
" Ne brinite ako kasnite, mi uvijek kasnimo više! "
"HŽ, jer hodanje je prebrzo!"
"HŽ: Vani u muzeju – kod nas u pogonu"
"HŽ, vrijeme je relativno"
"HŽ: Dobre stvari dolaze onima koji čekaju"
"HŽ, puževom brzinom juriiiiišššš"
"Do Slavonije i natrag u 7 dana"
"HŽ – take a ride on the wild side"
(function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) return; js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = “//connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1”; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs); }(document, ‘script’, ‘facebook-jssdk’));
Ukoliko ste student i želite se u natječaj ipak uključiti na ozbiljan način, detalje saznajte ovdje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu