Dani komunikacija okupili više od 1.200 marketinških stručnjaka, oglašivača i studenata

Autor: Objava za medije , 17. svibanj 2013. u 13:16
Press foto

Na nacionalnom festivalu marketiških komunikacija koji je počeo jučer u hotelu Lone okupilo se više od 1.200 ljudi iz marketinških agencija, njihovih klijenata i studenata marketinga i komunikacija.

Na nacionalnom festivalu marketiških komunikacija koji je počeo jučer u hotelu Lone okupilo se više od 1.200 ljudi iz marketinških agencija, njihovih klijenata i studenata marketinga i komunikacija.

Za nagrade X, Mixx, Effie i IdejaXica prijavljeno je ukupno 248 radova iz područja klasičnog i digitalnog oglašavanja. Danas i sutra doznat ćemo koje kampanje su u Hrvatskoj u proteklom razdoblju bile najučinkovitije, tko su agencija, oglašivač i kampanja godine, tko stoji iza najboljih digitalnih radova te koji studenti su predložili najbolju oglasnu kampanju za Erste banku. U večernjem programu goste i predavače Dana komunikacija zabavljat će bend Bubble Duble ft. Kristijan Beluhan  i dobitnici ovogodišnjeg Porina, grupa Mayales.

Program festivala danas u podrobnije predstavili organizatori Dana komunikacija, Damir Ciglar iz HURA-e i Jan Jilek iz IAB-a, a svoje predavanje najavio je Klaus Hahn, koji je prošle godine osvojio najprestižniju marketinšku nagradu na svijetu, Grand Prix Cannes Lion. Organizatori su istaknuli i panel diskusiju pod nazivom Pipl mast trast as – kako govorimo Hrvatsku, koja će pokušati dati odgovore na pitanja o razini javne komunikacije u Hrvatskoj i reputaciji Hrvatske u inozemstvu. Na ovoj panel diskusiji sudjeluju istaknuti politolozi, političari, komunikolozi, dizajneri i novinari –  Marijana Grbeša, Davor Stier, Boris Ljubičić, Marina Čulić Fischer, Tomislav Krasnec i Ivana Dragičević. 

Komentirajte prvi

New Report

Close