Trgovački centar Supernova će u četvrtak u Zagrebu otvoriti svoja vrata kupcima. Radi se o konceptu shopping centra i pripadajućeg shopping parka, što je prvi takav model u hrvatskoj metropoli. Centar, koji se nalazi u Buzinu, prostire se na ukupno 30.000 četvornih metara uključujući i 750 besplatnih parkirnih mjesta pred trgovinama centra te ukupno 300 parkirnih mjesta u garaži. Kako navode u Supernovi, ovaj centar odlikuje jednostavnost u arhitekturi što kupcima omogućuje dobro snalaženje u prostoru i ugodan boravak.
Lokacija kao prednost
Dodatna prednost je i u tome što se nalazi u prirodnom okruženju između gradova Zagreba i Velike Gorice, s izravnim pristupom autocesti A3. Interspar, Müller, dm, C&A, Mass i Deichman samo su neki od zakupaca koji će posjetiteljima omogućiti obavljanje ciljane i kompletne obiteljske kupovine, dok će razni dodatni sadržaji boravak u ovom inovativnom centru učiniti zanimljivim i ispunjenim.
Tu će se, između ostalih, nalaziti i Baby Center, Elipso, Farmacia, HandyShop, Hrvatska lutrija, mjenačnica EXC, Happy Dreams, Kik, Leffiero, Optika Sentina, Pet Center, s.Oliver, Shoe Be Do, Simle, Smokester, Tom Tailor i Zlatarna Dominik. Za sada je, kažu u Supernovi, iznajmljeno više od 90 posto postojećih poslovnih prostora koji se u drugoj fazi može znatno povećati. Već je najavljeno da bi za nešto više od mjesec dana u ovaj trgovački centar trebao doći i sportski brend Hervis.
Menadžerica centra, Ines Bakić Zubak, kaže je da je projekt Supernova započeo s velikim entuzijazmom i očekivanjima, pa iako je na svojem putu prošao kroz neke turbulencije i promjene, to ih je samo dodatno motiviralo da ustraju u svojem naumu. “U cijelom tom procesu nit vodilja je bila briga za sve naše kupce i posjetitelje. Za one koji žive ubrzanim tempom života, i shopping im je vremenski luksuz, zatim za one koji žele obaviti kompletnu obiteljsku kupovinu na jednom mjestu, do onih koji žele malo shoppingirati pa se odmoriti uz finu kavicu. Kako ne zatvaramo oči pred teškom gospodarskom situacijom i želimo doprinijeti boljitku, naravno, koliko smo u mogućnosti, trudili smo se biti tu za one koji si mogu priuštiti samo ono što im je zaista potrebno, a s druge strane smo izuzetno sretni što su se u našem centru otvorila i nova radna mjesta”, kaže Bakić Zubak.
Petsto radnih mjesta
“Supernova Zagreb će također u mnogočemu utjecati da svojim jedinstvenim konceptom kupnje u shopping parku i shopping centru stvori novu lokaciju za užitak kupovine i boravka svim posjetiteljima”, kazala je Bakić Zubak. Otvorenjem ovog shopping centra i parka, Supernova će povećati svoj utjecaj u Hrvatskoj, budući da već djeluje u Slavonskom Brodu, Karlovcu, Varaždinu, Sisku, Šibeniku i Zadru.
Supernova shopping centri su vođeni od strane austrijske grupacije m2 koja djeluje kao holding i pruža usluge u sektoru nekretnina. Osim u Hrvatskoj, Grupacija djeluje još u Austriji, Sloveniji i Srbiji, dok djelatnosti Supernove obuhvaćaju, između ostalog, razvoj projekata, vođenje izgradnje te vođenje centara. S obzirom na to da je za projekt Supernova Zagreb, u koji je uloženo 50 milijuna eura, planirano petsto radnih mjesta te da je sad već devedeset posto prostora zakupljeno, realno je očekivati nastavak pozitivnog trenda ovog branda u Hrvatskoj.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu