Sutra, u četvrtak, 15. ožujka u 8 sati svoja vrata za kupce otvara INTERSPAR Rujevica. Zapošljavat će 120 djelatnika i na 4.000 kvadrata prodajnog prostora kupcima nuditi više od 30.000 proizvoda. Na policama novog hipermarketa više od 70 posto je domaćih proizvoda, a među njima i oni lokalnih proizvođača. Na policama će se tako naći svježe meso tvrtke Fućak Čavle; kolači, torte i pekarski proizvodi iz Radnika Opatija; Zlatna Vrbnička Žlahtina iz vinarije PZ Vrbnik iz Krka; tjestenina i mliječni program iz PIK-a Rijeka te tjestenina tvrtke Mariolina iz Krka.
„U INTERSPAR na Rujevici uloženo je 23 milijuna eura, a osim samog objekta projekt je uključivao i izgradnju pristupnih prometnica te kružnog toka, petog po veličini u Hrvatskoj. Na taj je način građanima osiguran lak i siguran dolazak do Rujevice te je unaprijeđena infrastruktura tog rastućeg riječkog naselja“, izjavio je Helmut Fenzl, predsjednik Uprave SPAR Hrvatska.
INTERSPAR je smješten u prizemlju novoizgrađenog centra, a ispod njega je velika podzemna garaža s 222 parkirna mjesta i 5 punionica za električne automobile. Na vanjskom parkiralištu nalazi se još 40 parkirnih mjesta. U prizemlju INTERSPAR-a kupci će moći odmoriti u restoranu „Tutto Bene” s terasom i pogledom na more.
Tijekom cjelokupnog projekta osmišljavanja i gradnje, posebna je pažnja posvećena iskustvu kupovine i potrebama kupaca. INTERSPAR Rujevica ima potpuno novi unutarnji koncept uređenja s delikatesnim otocima kojima se kupcima omogućuje kontakt sa svježim asortimanom i niskim regalima koji stvaraju dojam otvorenog i preglednog prostora. Objekt je građen od dominantno prirodnih materijala, u skladu s trendovima uštede energije, a vizualno je upečatljiva staklena stijena s jugozapadne strane koja se pruža sve do prvog kata i nudi prekrasan pogled na Rijeku i Kvarnerski zaljev.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.@maiami-čemu ovakav dupelizački komentar nečemu što ne daje nikakvu dodanu vrijednost!?….ako nije olaćen? Jadno!
Stvara dodanu vrijednost. Vise trgovina znaci vise konkurencije i vise vrijednosti ostaje u dzepovima potrosaca.
@maiami-čemu ovakav dupelizački komentar nečemu što ne daje nikakvu dodanu vrijednost!?….ako nije olaćen? Jadno!
U našem gradu SPAR je preuzeo dosta prometa – neprikosnovenom Kauflandu, gdje je
gužva- ko da je sve badava…
Ono , što ga odvaja od drugih trgovina su NOVI BRENDOVI, NOVI PROIZVODI , i nove palete
sličnih proizvoda raznih europskih proizvođača, zanimljivog dizajna…….
npr. tjestenina, piće, konzerve, sladoledi, salame, voće…. drukčije pakirano, novi dobavljači,
originalniji proizvodi manje razvikanih svjetskih marki….. probamo , nešto novo…po istoj ili nižoj cijeni..ili pak neznatno višoj.svejedno… !
Uključite se u raspravu