Tko god smišlja i lansira novi turistički slogan, mora računati s tim da će ga, pogotovo kod kuće, na prvu popljuvati, ismijati, izvrtati riječi, ubacivati zločeste asocijacije, da će o sloganu svatko imati svoje mišljenje i sto boljih ideja od one koju smo platili, i to uvijek preskupo.
Nije to tako samo u Hrvatskoj, svaka zemlja prilikom lansiranja novog slogana ima svoje "hejtere", pametnjakoviće, posvuduše koje komentiraju bez argumenata i stručnih znanja, zanemarujući kontekst. Nije loš taj pluralizam, javna rasprava u nekim trenucima bila je i zabavna, osim što se iz mase kritičara izdvojio i dio naoko ozbiljnih ljudi, bivših ministara, marketinških i turističkih stručnjaka, čak i znanstvenika koji nisu odoljeli izazovu da se pridruže masi i odbace tuđi rad o kojem ne znaju mnogo. Slogan "Croatia – Full of Life" postao je tako prilika da pokažu vlastitu neozbiljnost koja im ne služi na čast, te kad su u pitanju bivši ministri daje naslutiti da su jednako tako neozbiljno donosili odluke kad su vodili sektor. Jer okvir za raspravu o novom sloganu mnogo je širi od razine koju su odabrali.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu