Tomislav Smolčec novi direktor prodaje u Metrou

Autor: Poslovni.hr , 05. svibanj 2015. u 13:28
Foto: Metro

“Iznimno mi je zadovoljstvo pridružiti se timu METRO Cash & Carry Hrvatska. “

Tomislav Smolčec imenovan je direktorom prodaje te pridruženim članom Uprave zaduženim za prodajne kanale tvrtke METRO Cash & Carryja Hrvatska. Na novoj će funkciji biti odgovoran za daljnji razvoj i provedbu strategije u svim prodajnim kanalima kompanije.

„Iznimno mi je zadovoljstvo pridružiti se timu METRO Cash & Carry Hrvatska. Svojim dugogodišnjim iskustvom i znanjem stečenim u sektoru prodaje želim doprinijeti uspješnom poslovanju i razvoju prodajne mreže METRO-a. Veselim se novim poslovnim izazovima i radu u kompaniji koja se, tijekom više od 50 godina poslovanja, dokazala kao međunarodni lider u veleprodaji“, izjavio je Tomislav Smolčec.

Tomislav Smolčec u METRO dolazi s pozicije Izvršnog direktora poslovnog područja prodaje u kompaniji Jamnica d.d., gdje je bio zadužen za organizaciju i implementaciju svih prodajnih odjela i njihovih strategija, pregovaranje, definiranje cijena, asortimana i prodajni dio brand strategije za Hrvatsku i regiju.

Nakon stečene diplome na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, Tomislav je svoju karijeru započeo u Jamnici kao asistent u prodaji. Tijekom sedamnaest godina provedenih u toj kompaniji Tomislav se usavršavao u području prodaje te je od asistenta ubrzo promoviran na mjesto Voditelja prodaje, a kasnije i na mjesto Direktora distribucijskog centra, Direktora prodaje za Hrvatsku te u konačnici na mjesto Izvršnog direktora poslovnog područja prodaje.

Komentirajte prvi

New Report

Close