Nakon razvoda 2008. godine, majka troje djece Melissa Kieling ostala je očajna i potpuno bez novaca. Nakon što je posljednjih deset godina bivala kod kuće i brinula se za djecu, mogućnosti zaposlenja bile su nikakve, a banka joj je čak zaplijenila i automobil, piše Inc.com.
Jedino što je Kieling imala je ideja o hladnoj torbi za hranu koja je nastala nakon pritužbi školaraca kako im se omiljena jela prebrzo zagrijavaju.
Poduzetna Amerikanka odmah se bacila na posao i krenula u izradu sasvim drugačije "torbe-hladnjače". Za svoj prvi primjerak koristila je zavjesu za tuširanje i led, od krojača je tražila pomoć pri šivanju, a a zatim je tražila koji gel može najviše hladiti hranu u torbi.
Kada je završila, prototip je pokazala prijateljima koji su prepoznali potencijal i podržali je sa 200.000 dolara koliko joj je bilo dostatno za izraditi 5.000 torbi u lokalnoj tvornici.
Foto: PackIt
Već na prvom maloprodajnom sajmu u Las Vegasu, prišli su joj zainteresirani poduzetnici, a samo nekoliko mjeseci kasnije grupa privatnih investitora odlučila je uložiti dva milijuna dolara u PackIt, kako se danas zove brend.
Nakon što se proizvod izreklamirao u TV medijima, godišnja prodaja sa 150.000 dolara u 2010. narasla je na 6 milijuna dolara u 2011., a prodaja svake godine vrtoglavo raste.
Melissa Kieling nakon svega kaže da je njezina ideja s obzirom na to da se radilo o jedinom načinu za preživljavanje jednostavno morala uspjeti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu