Savjetnici za društvene mreže, odnosno osobe koje se bave online komunikacijom i marketingom ljudi su koji imaju novo zanimanje, koje se sve više traži na domaćem tržištu.
Oni za sebe kažu da su kreatori komunikacija i poruka koje, u ime svojih klijenata, šalju određenoj publici. Njihov je zadatak da osmisle strategiju nastupa na društvenim mrežama kako bi poruke, želje i ciljeve njihovih klijeneta publika čitala, dijelila i komentirala na Faceebooku, Twitteru ili YouTubeu.
Najčešće nemaju ured ni fiksno radno vrijeme. Rade kada treba i koliko treba. U njihovom poslu nema praznika, a rad do kasno u noć redovita je pojava.
Priču o njima objavio je HRT.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Dobar posao, no trebabiti strašno iskusan! Tu Diploma fera nije ništa, mada je potrebna radi informatičkog znanja! No materija nadilazi znanje samo jednog fakulteta! Čak običan help desk više nije što je bio! Prvo morate preći 20-tak godina kojekakvih znanja, od ekonomije, informatike, operativnih sistema svih vrsta, da bi mogli komunicirati sa strankama, s time da trebate znati da se (bar kod nas) godinje i po nekoliko puta mijenjaju neki zakoni! Moraš biti u toku, u krilu Narodne novine, uvijek, i onda možeš raditi, za nekog šonjavca, koji je kupio Diplomu, nema pojma ni o čemu, a hoće da sve funkcionira i da ti da plaču 3000KN! Neće ići više,ne, ne! Netko će morati platiti stručnost! Nema đabe ni kod stare babe!
Uključite se u raspravu