Znatan rast prodaje automobila u Hrvatskoj, dominirala su dva brenda

Autor: Poslovni.hr/H , 07. studeni 2016. u 09:52
FOTO: Reuters

Od siječnja do listopada ukupno je prodano 37.805 novih vozila, odnosno 20,7 posto više nego u istom razdoblju lani, kada je put do kupca našlo 31.299 novih automobila.

U listopadu je u Hrvatskoj prodano 2.889 novih putničkih automobila, što je 407 vozila ili 16,3 posto više nego u listopadu prošle godine, kada ih je prodano 2.482, dok je u prvih deset mjeseci ove godine prodaja porasla za više od 20 posto, pokazuju podaci Promocije plus.

Od siječnja do listopada ukupno je prodano 37.805 novih vozila, odnosno 20,7 posto više nego u istom razdoblju lani, kada je put do kupca našlo 31.299 novih automobila,

U listopadu su kupci najviše tražili Volkswagen (VW) Golf, pa je prodano 151 vozilo, a drugo mjesto, s po 111 prodanih automobila, dijele Škoda Octavia i Suzuki Vitara, dok je treće najprodavanije vozilo bila Škoda Fabia (108).

U listopadu je VW prodao 440 vozila, Škoda 344, a Renault 212. Od hrvatskim građanima najprivlačnijeg njemačkog premium trolista, BMW je u listopadu prvi sa 103 prodana vozila, Audi je drugi s 93 prodana vozila, a Mercedes treći sa 77.

U prvih deset mjeseci ove godine VW je ukupno prodao 5.330 automobila, Opel 3.715, Renault 3.212, Škoda 3.108, a Ford 2.650.

Prema vrsti pogonskog goriva, 57 posto prodanih vozila u prvih deset mjeseci ove godine bila su ona na dizelski pogon, 41 posto na benzinski, dok preostali postotak otpada na sve ostale pogone. 

Komentari (4)
Pogledajte sve


Tko to kupuje nove aute kad mu vrijednost u 3 god padne 40%??

dok je bio priznat PDV na osobni automobil, dodajte amortizaciju, godišnje troškove, za poduzetnike je bio najisplativiji novi automobil, što skuplji (do 400000 priznato) to bolji, inače vam zarada ode uhljebima, oni sebi privatno kupe automobil, a nemaju ništa priznato od troškova, dakle, to nije isplativo, osim toga polovni automobil iziskuje dodatne nepotrebne troškove, što mi ne živimo u normalnoj državi, to je drugi par čarapa, u svemu se ugledamo na zapad, poglavito Njemačku, a ovdje smo ukidanjem priznavanja PDV-a usvojili Linićev komunistički postulat, svima jednako, poduzetnik treba puniti državnu kasicu, juriti 300-400 km dnevno, sa polovnom truljom, riskirati život, da bi održao nivo u jaslama, o tome Božo Petrov i njegova metkovska svita nikada neće govoriti, jer nemaju pojma, njima je Jambo najveći trn u peti i njime se bave, postoje i drugi, koji privređuju ovoj državi, zloupotrebe svakako sankcionirati

Bilo bi zanimljivo znati strukturu kupca prema regijama tj. zupanijama. Ono sto bi mogao biti razlog povecane potraznje jest smanjenje kamatne stope na potrosacke kredite. Evidentno je kako val gospodarskog optimizma u Hrvatskoj uvijek prvenstveno jaca osobnu potrosnju.

Tko to kupuje nove aute kad mu vrijednost u 3 god padne 40%??

zarada s burze se laganini preljeva u auto salone.

New Report

Close