Mjera kojom ZET i Zagrebparking Zagrepčanima opraštaju prvi prekršaj sad je ukinuta, a u Gradu kažu kako je “to ionako bilo samo usmeno naređenje”, piše Večernji list.
A baš je dobro i došlo, dodaju, jer upravo su tim jednogodišnjim praštanjem uspjeli Zagrepčane potaknuti da “propisno parkiraju i karte za javni prijevoz kupuju češće”.
Uvjereni u to da je “tolerantniji pristup dodatno pobudio svijest kako se prijevozna usluga treba platiti” jesu i u ZET-u, u kojem kažu da su oni, kao i Grad, socijalno osjetljivi prema korisnicima prijevozne usluge pa je zato 1. ožujka prošle godine uveden oprost kazni. Ipak, dodaju, uvažili su “mišljenja korisnika koji savjesno plaćaju uslugu prijevoza”, imaju “odgovornu upravljačku politiku”, pa se “dosadašnja pogodnost” više ne primjenjuje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Govnca jedni i drugi.
Fascinantno kako nitko nije postavio pitanje kako to da ZET koji ima monopol u Gradu Zagrebu ne može poslovati sa pozitivnom nulom. A što bi tek bilo da imaju konkurenciju?
Uključite se u raspravu