Petar Ćorluka, vlasnik tvrtke Violeta iz Gruda, kupio je jednu od atraktivnih kuća na Stradunu, piše indikator.ba.
Riječ je o objektu na sjecištu Straduna i ulice Zamanjina, u čijem je prizemlju već dugi niz godina smještena trgovina Kraš Bonbonnière. Posljednjih mjeseci s građevinskim inženjerima sagledao je sve potrebe oko sanacije objekta, a uporedo s tim Ćorluka je zatražio i konzervatorske smjernice za obnovu, piše Dulist.hr
Dubrovnik je destinacija koju zna cijeli svijet, ali ima jedan problem – potpuno lošu ponudu. Strašno me smeta jednoobraznost ponude na Stradunu i siguran sam da se tu može napraviti dobar posao, naveo je ovaj uspješni hercegovački poduzetnik za dubrovački list, potvrdivši i da u isto vrijeme intenzivno razmišlja o namjeni budućeg objekta.
Na pitanje planira li svoju novu nekretninu pretvoriti u apartmane, što je najčešći slučaj s tako atraktivnim lokacijama unutar istorijske jezgre, Ćorluka priznaje kako još nije potpuno definirao namjenu, no ima viziju.
-Cilj mi je definirati i stvoriti novu vrijednost kako bi i sami Dubrovčani, ali i turisti, bili zadovoljni i imali nešto što dosad nisu imali, ističe Ćorluka.
Spomenuo je kako je nedavno posjetio Porto Montenegro na crnogorskoj rivijeri gdje je sve prepuno ekskluzivnih trgovina. Čorluka je odgovorio i na pitanje znači li to da je spreman pokušati dovesti neke od svjetski priznatih modnih brandova na Stradun.
-Ne razumijem zašto se tako nešto ne bi moglo otvoriti u Dubrovniku. Takvog sam razmišljanja, međutim još uvijek moram proučiti što to tačno Dubrovniku nedostaje, kakva je potražnja, a i zašto, s druge strane, ovako funkcionira ponuda. Ono što sam za sad uočio je da Dubrovnik nema ponudu kakvu zaslužuje i cilj mi je nešto poduzeti, rekao je Ćorluka.
Inače, kako je najavio, uskoro planira održati sastanak s vlasnicima Kraša kojima najam poslovnog prostora na Stradunu ističe krajem ožujka.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.tipičan balkanski ekonomsko-poslovni neznalica koji je do nekog uspjeha došao na nefunkcionalnom tržištu ili uz pomoć politika, a kad počne poduzimati transparentne poslovne poteze, razotkrije da ni o čemu nema pojma: stradun je imao vrhunsku ponudu i luksuzne brandove prije 15-20 godina, ali su svi propali ili otišli, uništila ih koncepcija jeftinog masovnog turizma i kruzeraštva.
tamo zaradu mogu donijeti jeftini suveniri tipa kinske babuške (jer većina amerikanaca koji tamo dolaze misli da su u rusiji), kokice ili hot-dogovi, ako su dovoljno jeftini (i nekvalitetni pa da mogu donijeti profit).
Uključite se u raspravu