U Vladi se ozbiljno razmatra o odustajanju od projekta monetizacije autocesta, objavio je Jutarnji list pozivajući se na visoki vladin izvor.
"U Vladi međutim naglašavaju kako će s odlukom pričekati do druge polovice sljedećeg mjeseca kada se očekuju ponude potencijalnih koncesionara. Kako nam je rečeno za odustajanje od koncesioniranja autocesta više je razloga. U Vladi su svjesni kako je građanima loše pojašnjen proces monetizacije i benefiti koje bi država od toga dobila. Nadalje, svjesni su kako bi bilo političko samoubojstvo u izbornoj godini usprotiviti se volji građana. Naime, ako organizatori referenduma skupe dovoljno potpisa za provedbu referenduma protiv davanja autocesta u koncesiju, Vladi ne preostaje ništa drugo nego da poštuje njihovu volju. “Ne možemo ići protiv 500, 600 ili više tisuća potpisa”, kazao nam je izvor u Vladi. Promjenu vladine politike u slučaju monetizacije autocesta najavila je jučer i njena potpredsjednicaVesna Pusić. 'Ako je glas većine protiv, to treba respektirati', rekla je Pusić", piše list.
Poduzetnik i investitor Saša Cvetojević na svom profilu na Facebooku komentirao je ove napise Jutarnjeg lista:
"Tko god je imao ikakvih dvojbi, uskoro će shvatiti da uopće nije bilo šansi da se provede monetizacija, kao što nema šansi da se bilo što smisleno provede u Apsurdistanu. Jer bilo smisleno ili besmisleno, lijevo ili desno, naprijed ili nazad, sve što smrdi na neku promjenu – biti će uvijek blokirano. Uvijek se skupi dovoljno onih protiv, a naši političari se vode onom alanfordovskom – "Bježmo Alane, njih su dvojica a mi smo sami".
Autoceste će ostati "njihove", dugovi će se gomilati a rješenje će biti u novom zaduženju. I idemo dalje, za još veće pare."
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.evo-istine-o-monetizaciji-autocesta
Više od milijardu eura duga past će na proračun
Trošarine već preusmjerene HC-u i HŽ-u
Zašto se autoput koncesionaru isplati, a državi ne?
Monetizacijom se krši zakon
http://www.index.hr/vijesti/clanak/culi-smo-milanovicevu-verziju-a-sad-evo-istine-o-monetizaciji-autocesta/777673.aspx
malo sam zbunjen nakon milanovičevog intervjua jučer…trebalo bi javno objaviti najvažnije detalje koncesijskog ugovora i ozbiljnije obrazložiti građanima situaciju oko AC i kredita koji dolaze na naplatu te detaljno obrazložiti plan što se namjerava postići sa monetizacijom u kojem roku te tko visi ako neće biti tako.
inaće, sindikatima ništa ne vjerujem, pa niti ovim cestovnim jer oni radi “isključivo” svoje guzice i svojih prava opstruiraju sve pokušaje uređivanja i restrukturiranja drž.i javnog sektora te time doslovce reketare sve ostale građane koji zbog njihovih plaća i prava moraju skupo plačati svakojake javne usluge i mnoge poreze i namete
Lijepa ideja ali koliko bi trebala koštati npr. godišnja vinjeta ?
Ako je Slovenska skoro 100 EUR, Hrvatska bi onda trebala biti najmanje 350 EUR.
Tjedna npr. 40-50 EUR.
itd…
Vinjete imaju smisla samo za države koje imaju relativno malu kilometražu autocesta sa velikim prometom – tzv. tranzitne zemlje.
HR ima veliku kilometražu autocesta i prilično malen promet. po kriterijima broja vozila veći dio autcesta uključujući i ZG-Split nikad nije trebao biti izgrađen i u tome je sada sama bit problema.
A zamisli , poslovni potez! Rastjerati sve na autocestama, i uvesti
vinjete! Riješiš se troškova, prihode ubrzaš …i ustupiš bankama…
Održavanje daš nekoj državnoj firmi koja je propala, i revitaliziraš ju-…./ pozoveš nezaposlene /
Ne znaju kositi travu ? Pokrpati asfalt? koja matematika ….?
Uključite se u raspravu