Vlada odustaje od monetizacije autocesta? ‘Bježmo Alane, njih su dvojica, a mi smo sami’

Autor: Poslovni.hr , 14. listopad 2014. u 13:49
Photo: Patrik Macek/PIXSELL

U Vladi se ozbiljno razmatra o odustajanju od projekta monetizacije autocesta, objavio je Jutarnji list pozivajući se na visoki vladin izvor.

U Vladi se ozbiljno razmatra o odustajanju od projekta monetizacije autocesta, objavio je Jutarnji list pozivajući se na visoki vladin izvor.

"U Vladi međutim naglašavaju kako će s odlukom pričekati do druge polovice sljedećeg mjeseca kada se očekuju ponude potencijalnih koncesionara. Kako nam je rečeno za odustajanje od koncesioniranja autocesta više je razloga. U Vladi su svjesni kako je građanima loše pojašnjen proces monetizacije i benefiti koje bi država od toga dobila. Nadalje, svjesni su kako bi bilo političko samoubojstvo u izbornoj godini usprotiviti se volji građana. Naime, ako organizatori referenduma skupe dovoljno potpisa za provedbu referenduma protiv davanja autocesta u koncesiju, Vladi ne preostaje ništa drugo nego da poštuje njihovu volju. “Ne možemo ići protiv 500, 600 ili više tisuća potpisa”, kazao nam je izvor u Vladi. Promjenu vladine politike u slučaju monetizacije autocesta najavila je jučer i njena potpredsjednicaVesna Pusić. 'Ako je glas većine protiv, to treba respektirati', rekla je Pusić", piše list.

Poduzetnik i investitor Saša Cvetojević na svom profilu na Facebooku komentirao je ove napise Jutarnjeg lista:

"Tko god je imao ikakvih dvojbi, uskoro će shvatiti da uopće nije bilo šansi da se provede monetizacija, kao što nema šansi da se bilo što smisleno provede u Apsurdistanu. Jer bilo smisleno ili besmisleno, lijevo ili desno, naprijed ili nazad, sve što smrdi na neku promjenu – biti će uvijek blokirano. Uvijek se skupi dovoljno onih protiv, a naši političari se vode onom alanfordovskom – "Bježmo Alane, njih su dvojica a mi smo sami". 
Autoceste će ostati "njihove", dugovi će se gomilati a rješenje će biti u novom zaduženju. I idemo dalje, za još veće pare."

Komentari (12)
Pogledajte sve

evo-istine-o-monetizaciji-autocesta

Više od milijardu eura duga past će na proračun

Trošarine već preusmjerene HC-u i HŽ-u

Zašto se autoput koncesionaru isplati, a državi ne?

Monetizacijom se krši zakon

http://www.index.hr/vijesti/clanak/culi-smo-milanovicevu-verziju-a-sad-evo-istine-o-monetizaciji-autocesta/777673.aspx

malo sam zbunjen nakon milanovičevog intervjua jučer…trebalo bi javno objaviti najvažnije detalje koncesijskog ugovora i ozbiljnije obrazložiti građanima situaciju oko AC i kredita koji dolaze na naplatu te detaljno obrazložiti plan što se namjerava postići sa monetizacijom u kojem roku te tko visi ako neće biti tako.

inaće, sindikatima ništa ne vjerujem, pa niti ovim cestovnim jer oni radi “isključivo” svoje guzice i svojih prava opstruiraju sve pokušaje uređivanja i restrukturiranja drž.i javnog sektora te time doslovce reketare sve ostale građane koji zbog njihovih plaća i prava moraju skupo plačati svakojake javne usluge i mnoge poreze i namete

Lijepa ideja ali koliko bi trebala koštati npr. godišnja vinjeta ?
Ako je Slovenska skoro 100 EUR, Hrvatska bi onda trebala biti najmanje 350 EUR.
Tjedna npr. 40-50 EUR.
itd…

Vinjete imaju smisla samo za države koje imaju relativno malu kilometražu autocesta sa velikim prometom – tzv. tranzitne zemlje.
HR ima veliku kilometražu autocesta i prilično malen promet. po kriterijima broja vozila veći dio autcesta uključujući i ZG-Split nikad nije trebao biti izgrađen i u tome je sada sama bit problema.

A zamisli , poslovni potez! Rastjerati sve na autocestama, i uvesti
vinjete! Riješiš se troškova, prihode ubrzaš …i ustupiš bankama…
Održavanje daš nekoj državnoj firmi koja je propala, i revitaliziraš ju-…./ pozoveš nezaposlene /

Ne znaju kositi travu ? Pokrpati asfalt? koja matematika ….?

New Report

Close