Villa Dubrovnik bila je važna investicija za Dogus, iduće godine novo ulaganje

Autor: Marija Crnjak , 02. listopad 2017. u 22:00
Foto: Villa Dubrovnik

Ermanno Zanini, generalni direktor Mytha Hotel Anthologyja, govori o planovima tog luksuznog Dogusova brenda i otkriva da već planiraju ulazak u nove destinacije na našem tržištu.

Investicijska klima u Hrvatskoj sve je bolja za ulaganje u hotele, zbog čega Dogus Grupa intenzivno traži nove destinacije u kojima bi razvijala svoje hotelske i ugostiteljske brendove, uključujući i najnoviji luksuzni brend Mytha Hotel Anthology.

O tome što lansiranje novog brenda znači za hrvatski turizam i koje destinacije zanimaju Dogus za iduća ulaganja, razgovarali smo s Ermannom Zaninijem, generalnim direktorom Mytha Hotel Anthologyja, prilikom predstavljanja u Villi Dubrovnik. Villa Dubrovnik, koju je Dogus Grupa kupila pred tri godine ujedno je i jedan od sedam hotela koje već posluju u okviru novog koncepta Mytha Hotel Anthology. Kako je poznato, u sastavu Mytha Anthology trenutno posluje još šest luksuznih hotela u Italiji, Turskoj i Španjolskoj. Novi brend lansiran krajem 2016. na sajmu ILTM u Cannesu.

Što Mytha Hotels Anthology donosi tržištu i po čemu se razlikujete od drugih hotelskih brendova?

Naš glavni koncept je luksuz i mediteranski stil života, srdačnosti, gastronomije, kulture vina, ne zanimaju nas strogu standardi nego autentičnost uz zadržavanje identiteta destinacije. Ono što će biti jednako u svim hotelima je razina kvalitete usluge, po svemu drugom naši hoteli će biti jedinstveni i svoji.

Fokus će nam biti ne preveliki hoteli, oko 50 soba, a ne planiramo stvarati veliki hotelski lanac već nam je cilj pronaći objekte koji će se uklopiti u naš koncept. Za razliku od drugih brendova, prepoznali smo potrebu novih, modernih putnika koji sve više žele osjetiti različita iskustva u različitim destinacijama.

Kako se Hrvatska i Dubrovnik uklapaju u ovakav luksuzni brend?

Hrvatska je važan dio ovog projekta jer je povezana s filozofijom Mytha Hotels Anthology i mediteranskog načina života. Zbog toga se nećemo zaustaviti na Dubrovniku, već tražimo nove šanse u Hrvatskoj, gdje nas zanimaju i druge destinacije poput Splita ili Zagreba.

Ovaj projekt započeli smo prije godinu dana i čeka nas puno posla. Sljedeća godina će biti jako važna za konsolidaciju brenda pod kojim trenutačno posluje sedam hotela. Dogus planira otvoriti restoran Il Ricio u Dubaiju početkom 2018. te drugi u Miamiju krajem te godine.

Hoće li i Villa Dubrovnik trebati dodatna ulaganja?

Villa Dubrovnik je bila jako važna investicija za Dogus koju nastavljamo sljedeće godine. Nakon lanjskog uređenja recepcije, nova investicija kreće sljedeće zime nakon zatvaranja hotela i ići će u dvije faze, a u planu je uređenje soba, spa i wellnessa na čijem projektu upravo radimo, kao i uređenja sobe za sastanke. Sad se radi na novim web stranicama brenda Mytha Hotel Anthology, upravo smo završili fotografiranje svih članica grupacije koje će se od prosinca prodavati s novim imidžem.

Planirate li partnerstva s drugim investitorima, ili će u Mythi moći biti samo hoteli u vlasništvu Dogusa?

U sljedeće dvije godine svakako želimo otvoriti vrata za ovaj brend i drugim vlasnicima hotela koji misle da bi se mogli uklopiti u koncept. Pritom želimo razvijati poslovni model u kojem će on biti u 50-postotnom vlasništvu Dogus Grupe, te upravljati hotelom.   

Komentirajte prvi

New Report

Close