U Hrvatskoj su u srpnju ove godine prodana 3.324 nova osobna vozila, što je 264 vozila odnosno 8,6 posto više nego lani, dok je u prvih sedam mjeseci 2015. ukupno prodano 24.899 vozila odnosno 706 vozila ili 2,9 posto više u odnosu na isto razdoblje 2014., podaci su Promocije Plus objavljeni u četvrtak.
U srpnju je prodano najviše Volkswagenovih automobila, 467, slijede Opel sa 269 i Škoda sa 264 vozila. Na četvrtom je mjestu Renault sa srpanjskom prodajom od 283 auta, a na petom je Ford sa 261 vozilom. Od premium marki, Audi je 10. sa 110 vozila, BMW 13. (119), a Mercedes 16. sa 68 prodanih vozila.
U sedmom je mjesecu u Hrvatskoj prodan i po jedan Porsche, Tesla i Jaguar.
I u razdoblju od siječnja do srpnja, prodajni primat drži Volkswagen sa 4.051 prodanim vozilom i udjelom od 16,3 posto u ukupnoj prodaji, a slijede Opel s 2.975 prodanih automobila (udjel od 11,9 posto) te Škoda s 2.280 auta (udjel 9,2 posto).
Pritom je Volkswagen prodao 54 vozila više nego lani, Opel 121 vozilo manje, a Škoda je u minusu sa 394 vozila.
Na četvrtom mjestu po broju prodanih vozila od siječnja do kraja srpnja je Renault s 2.014 prodanih vozila uz rast od 673 vozila, a peti je Ford, 1.459 vozila dok su u istom razdoblju lani prodali njih 1.211.
U srpnju je najprodavaniji model bio Renault Clio kojih je prodano 183, drugi je Seat Leon (147), a treći Volkswagen Passat sa 140 prodanih primjeraka.
S druge strane, u sedam ovogodišnjih mjeseci najprodavanija je Opel Astra s 1.357 prodanih vozila, drugi je Volkswagen Golf (1.318), treći Renault Clio 1244 itd.
U sedam mjeseci 62 posto prodanih vozila bili su dizelaši, a 36 posto benzinci.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu