Za vrijeme trajanja Svjetskog nogometnog prvenstva, PIK Vrbovec prodao je više od 10 milijuna ćevapa, više od 2,2 milijuna pakiranja mesnih narezaka i više od dva milijuna kobasica. Usporedbe radi, za vrijeme trajanja adventa u Zagrebu, kada se tradicionlano najviše jedu kobasice, potrošači u Hrvatskoj su pojeli više od 700.000 PIK-ovih kobasica, a za vrijeme ovog prvenstva ta brojka je gotovo tri puta više porasla. Kada je riječ o narescima, prodano ih je više od 2,2 milijuna pakiranja.
Prodaja trajnih narezaka raste za 30 posto, a primat u prodaji imali su, kažu iz PIK-a, Zimska i Čajna. Iz PIK Vrbovca poručuju kako je kompanija u ovom razdoblju zabilježila rast u količini prodanih proizvoda veći od 10 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu