Nakon što su iznervirali neke zagrebačke ugostitelje izlistavši ih u svojoj aplikaciji bez njihove privole, Glovo nakon pet mjeseci u Zagrebu zapošljava više od 400 dostavljača, a samo kad je u pitanju hrana, surađuju s više od 100 ugostitelja, od kojih su neki i po prvi puta u ponudi online, piše Večernji list.
"Već smo broj jedan i u tom smjeru želimo i nastaviti", kaže Teo Širola, generalni direktor Glovo servisa za Hrvatsku, međunarodne kompanije koja je od start-upa za dostavu na zahtjev osnovanog 2015. u Barceloni u svega nekoliko godina izrasla u kompaniju čija je vrijednost u lanjskoj godini procijenjena na 300 milijuna eura.
S brojkom dnevnih dostava ne izlaze u javnost, objašnjava Širola. No u prvoj godini poslovanja cilj im je 1000 dostavljača i oko 100.000 dostava mjesečno.
“Ti naruči, mi ćemo isporučiti”, slogan je njihove aplikacije, a to u “prijevodu” da će na adresu korisnika isporučit će bilo što što stane u dostavljačku torbu. I to – za razliku od konkurencije koja je uglavnom orijentirana na dostavu hrane – i darove, lijekove, potrepštine iz trgovine, knjige, kavu i kolače, čak i hranu iz McDonald’sa koji je s Glovom, s kojim surađuje i u nekim drugim državama, krenuo u biznis dostave iz tri poslovnice u Zagrebu.
"Dostava je danas najbrže rastući kanal prodaje hrane u restoranskom biznisu i taj će se trend zadržati u narednim godinama. Bilo je logično proširiti uslugu dostavom jer nam omogućava dodatni kanal prodaje i povećanje biznisa. Dosadašnje iskustvo iznimno je pozitivno", odgovaraju iz tog lanca brze hrane, najavljujući dalje širenje dostave.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu