Najuspješniji hrvatski startup Bellabeat, čija je tržišna kapitalizacija početkom godine premašila 300 milijuna dolara i koji cilja do kraja iduće godine postati prvi hrvatski startup jednorog, vredniji od milijardu dolara, pokrenuo je najvredniju kampanju za ljuske resurse od osnutka Hrvatske.
Bellabeat, koji zapošljava 110 stručnjaka, svojim je zaposlenicima ponudio da umjesto u uredu u Zagrebu ljeto provedu radeći iz vila na Kanarima. Sandro Mur, osnivač i direktor Bellabeata, za Poslovni dnevnik izjavio je da je unajmio 16 vila u gradiću Corralejo na kanarskom otoku Fuerteventura. Iako o vrijednosti investicije nije govorio, prema cijenama vila oglašenim na portalima poput Booking.coma, riječ je o investiciji od 100 do 150 tisuća eura, odnosno oko milijun kuna.
Sve besplatno
"Zakupili smo 16 vila od sredine srpnja do početka rujna, a zaposlenici mogu povesti partnere i cijelu obitelj. Organizirali smo im i prijevoz, a vjerujem da će nam se investicija, iako je velika, trostruko vratiti kroz produktivnost i kulturu tvrtke", naglašava Mur.
Zaposlenici Bellabeata, koji je dosad prodao više od 400 tisuća pametnih trackera Leafova i koji razvija rješenja za industriju zdravlja, na Kanarima će imati fleksibilno radno vrijeme. Moći će odrediti koliko će raditi, kako i kada, a imat će osiguranu i zabavu. Poslovno, Mur zaposlenicima namjerava ponuditi mogućnost da sudjeluju u internim hackathonima čiji je cilj da osmisle nova rješenja koja bi zajednički plasirali na tržište. "Očekuju ih hackathoni, gdje svatko može iznijeti ideju i provesti je Bellabeatovim resursima u stvarnost", kaže Mur.
Produktivnost glavna
Dvadesetšetogodišnji zagrebački matematičar, koji je sa svojom partnericom, slovenskom umjetnicom Urškom Sršen, u Bellabeat privukao neke od najpoznatijih investitora iz Silicijske doline, uključujući i neke od najpoznatijih svjetskih institucionalnih investitora, poput prvog ulagača u Alibabu fonda GGV Capital te Universal Music grupe, fokusiran je na brzi rast kompanije.
Mur i Sršen u dvije godine Bellabeat su od nule pretvorili u kompaniju s uredima u Zagrebu, Londonu, San Franciscu i Kini, čiji je mjesečni promet narastao na 5,5 milijuna dolara i koja mjesečno raste 20 posto. U SAD-u je lani sličnu revoluciju pokrenuo direktor startupa FullContact, Bart Lorang, koji je sa 400 tisuća dolara svim zaposlenicima platio ljetovanje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu