Dva nezavisna recentna Best Buy Award istraživanja za godinu 2012/2013 potvrđuju status Konzuma, kao maloprodajnog trgovačkog lanca najboljeg omjera cijene i kvalitete, prema iskustvu, percepciji i mišljenju hrvatskih potrošača.
Konzum je naime osvojio najveći broj glasova potrošača, za kategoriju "Maloprodajni trgovački lanac općenito" u Best Buy Award istraživanju iz srpnja 2012. godine koji je CATI-DEEPMA metodom (telefonsko anketiranje; N=400) proveo Centar za istraživanje tržišta GfK na reprezentativnom uzorku ispitanika za opću populaciju stariju od 15 godina u Republici Hrvatskoj. U istom istraživanju, Konzum je osvojio i najveći broj glasova potrošača u kategoriji "Maloprodajni trgovački lanac povoljne kupnje u Republici Hrvatskoj", stoji u priopćenju za medije.
Konzum je također osvojio najveći broj glasova ispitanika, za kategoriju "Maloprodajni trgovački lanac općenito" u Internet Best Buy Award istraživanju iz listopada 2012. godine koji je CAWI-DEEPMA metodom (anketiranje putem weba; N=1.200) provela švicarska kuća ICERTIAS – International Certification Association među hrvatskim korisnicima interneta starijim od 15 godina.
Oba navedena Best Buy Award istraživanja rađena su u skladu s odredbama 'Međunarodnog kodeksa za provedbu tržišnih i društvenih istraživanja' koji su donijele Međunarodna trgovačka komora (ICC) i Svjetska udruga istraživačkih stručnjaka (ESOMAR).
Ispitanicima u ovim istraživanjima odgovori nisu bili sugerirani, te su oni sami mogli slobodno navoditi ono što smatraju da je po njihovom iskustvu i mišljenju “Maloprodajni trgovački lanac najboljeg omjera cijene i kvalitete u Hrvatskoj općenito”, ističe se u priopćenju.
Osnovni je cilj Best Buy Award istraživanja dobivanje uvida u iskustvo i percepciju stanovnika Hrvatske o robnim markama proizvoda i usluga te proizvođača i trgovaca za koje se smatra da daju najbolji omjer kvalitete i cijene (tzv. best buy) od strane korisnika, ali i prema percepciji onih koji nužno nisu korisnici, ali imaju relevantno mišljenje na osnovi iskustva njima bliskih osoba (kolege, prijatelji, rodbina i sl.)
Cilj projekta i certifikata "Best Buy Award" je olakšati kupcima potragu za onim najboljim i cijenom najpovoljnijim na hrvatskom tržištu roba i usluga.
Best Buy Award je projekt švicarske kuće ICERTAIS – International Certification Association kojeg u Hrvatskoj provodi tvrtka Axios u partnerskoj suradnji s vodećom svjetskom konzultantskom i revizorskom kućom PWC (PricewaterhouseCoopers).
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.I meni se dopada Konzum,ja volim kupovati u njemu iako sam rijetko u Hrvatskoj,,,volim proizvode koji su proizvedeni u Hrvatskoj,a sam PIK je i nekadasnja moja ,,firma u kojoj sam provela radeci nekih 10-ak godina, stoga uvjek ostajem njihov vjerni kupac,,,,
Best Buy Award je plačena etiketa, tj. daje rezultate njima poznatih istraživanja isključivo onome tko plati tu etiketu! Kako vas nije sram u kvazi poslovnoj novini davati takve reklame!!!
Pero7, budi realan i pogledaj istrazivanja i usporedbe cijena. Imas i na internetu, ne sjecam se internet adrese, potrazi u google. Ne sjecam se da je Konzum ikada bio najjeftiniji. Sjecam se da su bili Plodine i Kaufland.
Kolege ,
budite realni i prvo obiđite (kao što ih ja obilazim) sve trgovine pa tek onda pišite po forumu .
Realno , ako uzmete u obzir sve činjenice KONZUM je najjeftiniji i najoptimalniji za kupovinu .
Istina , da nisu svi artikli najjeftiniji u Konzumu , ali je večina artikala jeftinija u Konzumu .
Osim toga Konzum prodaje najviše proizvoda proizvedenih u Hrvatskoj !
Agrokor – Konzum – BELJE – PIK – itd – itd zapošljavaju najviše Hrvatskih građana .
Siguran sam da vi zločesti koji ste popljuvali Konzum u gornjim postovima radite u konkurenskim tvrtkama .
Sram vas može biti što pišete neistine .
Uključite se u raspravu