Vođeni velikim uspjehom akcije u 2014.g., a s ciljem podizanja svjesnosti, prevencije i edukacije, Medvjedi će ove sezone u petak, 30. listopada, kada u Zagreb dolazi ruski hokejski klub Lada iz Toljatija, ponovo nastupiti u ružičastim dresovima koje je sponzorirala Podravka, a koji su premijerno prikazani jučer na Cvjetnom trgu u Zagrebu. Podravka je ovom prilikom prodavala ružičaste muffine i čaj u sklopu akcije #SveZaMojeZlato pokrenute još početkom listopada u suradnji s Udrugom „Sve za nju“. Cilj ove akcije organizacija je radionica o zdravijoj, ciljanoj prehrani za članove Udruge koje će se održati tijekom studenog na nekoliko lokacija.
Sav novac prikupljen od prodaje muffina doniran je Udruzi „Sve za nju“.
„Rak dojke je toliko raširen u svijetu danas da ima utjecaja na sve. Mislim da je to još uvijek jedna osjetljiva tema i akcije koje provodi Medveščak su odličan put kojim krenuti i kako nastupiti da bi se podigla razina svijesti i time radilo na prevenciji. Kao sportaši volimo se uključiti u ovakve akcije, u društvo i pričati o tome i dati svoj doprinos“, rekao je ružičasti Medvjed Patrick Bjorkstrand.
Podravka, Medvjedi i Udruga „Sve za nju“ zajedničkim su snagama još jednom ukazali na važnost redovitih pregleda i prevencije.
„Listopad je mjesec borbe protiv karcinoma dojke i Udruga već ga tradicionalno sedam godina obilježava kroz razne kampanje i akcije. Treba naglasiti da nije samo listopad taj mjesec u kojem se treba brinuti i podizati svijest o karcinomu dojke, već se briga o zdravlju treba provoditi kontinuirano kroz cijelu godinu. Naša kampanja započela je početkom listopada uz snažnu/veliku potporu Podravke, a završavamo idući petak, 30. listopada hokejaškom utakmicom. Ovo će biti druga godina u kojoj na ovaj način surađujemo s KHL Medveščakom i oplmenjujemo cijelu kampanju. Želimo smanjiti broj oboljelih i smrtnost od karcinoma dojke“, izjavila je Predsjednica Udruge Almenka Balenović.
Osim ružičastih dresova u kojima su se igrači slikali i družili s navijačima, zagrebački Medvjedi su prodavali i potpisivali posebnu seriju ulaznica otisnutih ružičastom tintom. Sav prihod od prodaje ulaznica otišao je Udruzi „Sve za nju“, a svaka žena koja je kupila ulaznicu dobila je i voucher za besplatni onkološki pregled.
Pozivamo sve da dođu na utakmicu 30. listopada i daju svoj doprinos ovoj plemenitoj akciji. Ujedno još uvijek možete poduprijeti Podravkinu akciju #SveZaMojeZlato dijeljenjem spota sa Podravkine web stranice. Preko 7.000 ljudi je do sada podijelilo informaciju i spot „Moje zlato“, priključite im se!
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu