Paška sirana ovu će godinu završiti s rastom prihoda, očekuju pet posto više u odnosu na lanjskih 40 milijuna kuna.
U jednom od vodećih hrvatskih proizvođača sirnih delicija, čiji su kolutovi proglašavani najboljima na svijetu na renomiranim natjecanjima, imaju razloga za zadovoljstvo, tim više što je tržište u nas preplavljeno uvozom.
"U uvjetima kad su cijene dampinške i konkurencija je masovna, borimo se kvalitetom", kaže Martina Pernar, voditeljica marketinga u Paškoj sirani. Da se ta kakvoća osjeti nadaleko, potvrđuje i nedavni, već peti boravak Michelle Buster, predstavnice i suvlasnice tvrtke Forever Cheese iz New Yorka, koja već devet godina u Ameriku uvozi Paški sir i Dalmatinac. Prodaje ih delikatesama i važnim distributerima, a priznaje nam da ju je osvojio jedinstven profil okusa, različitih od drugih u svijetu.
"Nose okus autentičnosti, ključan u svemu. Ovi sirevi balansiraju slanost i kiselost, kao odlike Paga", ocjenjuje M. Buster. Drži da je Paška sirana ne samo vrsni proizvođač, već i tvrtka koja čuva tradiciju.
"Želim da američki potrošači preko paških, "živahnih" sireva, upoznaju Hrvatsku. Bitno je uz njega prenijeti i priču i uvjeriti kupca zašto bi ga trebao kupiti", drži Michelle Buster, dodajući da otočki sirevi imaju velik potencijal.
Na Pagu ističu kako žele godišnju proizvodnju od 500 tona još više plasirati u inozemstvo, zasad su u SAD-u, EU, Singapuru, Crnoj Gori…, te kako im nastupi na inozemnim izložbama sireva pomažu u uspostavi kontakata za nastupe na stranim tržištima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu