Novo izdanje Virtualnog dana karijera i znanja

Autor: Saša Paparella , 13. listopad 2019. u 22:00
'Pomama' za kvalitetnim kadrom intenzivirala je pokretanje događaja na kojima poslodavci talentima prezentiraju svoj rad i tvrtke/SHUTTERSTOCK

Na popisu tvrtki koje sudjeluju na ovogodišnjem Virtualnom danu karijera i znanja su i Orbico, HT, Deichmann, Coca-Cola HSBC, Zubak grupa….

Portal MojPosao i ove jeseni, od 16. do 23. listopada, organizira online sajam poslova i edukacije pod nazivom Virtualni dani karijera i znanja, a koji se pretvorio u najveći employer branding event u regiji.

Na sajmu će se nuditi poslovi iz područja trgovine, proizvodnje, IT sektora, financija i turizma. "Kad je o posjećenosti sajma riječ, na temelju prošlogodišnjih brojki očekujemo više od 250.000 posjeta gostiju iz stotinjak zemalja. Najveći broj posjetitelja i ove bi godine trebao doći iz Hrvatske, odakle ih je lani bilo 130.000. Sveukupno, očekujemo do 150 otvorenih pozicija, odnosno oglasa za posao, te do 50 edukacija", rekao nam je u ime organizatora Alen Mrvac.  

Partneri iz četiri zemlje
Organizatori poručuju kako se "na internetu krije najveći employer branding sajam u regiji, koji je prošle godine tvrtkama izlagačima osigurao 25.000 prijava na oglašena radna mjesta".  Sajam organiziraju partneri iz četiriju zemalja – hrvatski portal MojPosao, srpski Infostud, makedonsko Vrabotuvanje.com, te Posao.ba iz Bosne i Hercegovine.

 

250 tisuća

posjeta gostiju iz stotinjak zemalja očekuju organizatori ove godine

"S kolegama iz Srbije i BiH njegujemo dugogodišnju, kvalitetnu suradnju, dok nam se kolege iz Makedonije po prvi puta pridružuju u organizaciji sajma. S obzirom na sličnosti među tržištima unutar regije, a to su odlazak ljudi u inozemstvo, manjak domaćeg kadra i zapošljavanje stranih radnika, suradnja s navedenim portalima pruža dodatne mogućnosti svim regionalnim poslodavcima u potrazi za radnicima te posloprimcima koji tragaju za novim izazovima u karijeri, omogućujući veći doseg sajma", rekao nam je Alen Mrvac s portala MojPosao.

Što se izlagača tiče, ove godine sudjeluju Deichmann trgovina obućom, Transcom Worldwide, Orbico, EOS Matrix, Major International., Globalna Hrana, Svpetrvs hoteli, PIS, Hrvatski Telekom, Kaufland Hrvatska., Metro Cash&Carry., Coca-Cola HBC, JYSK, TDR, KM Kovnica, SELK, Henkel Croatia, Zubak Grupa, Maurer Electronics Split, Q d.o.o., Konzum plus, Nürburgring Hotels & Ferienpark, AD Plastik. Organizator napominje da će ih biti i više, jer lista sudionika još uvijek nije konačna. 

Virtualni hackathon
Organizator napominje kako virtualni štand poslodavci kreiraju u svega nekoliko jednostavnih koraka. Posloprimci pak sajmu, a samim time i štandu, mogu pristupiti u bilo kojem trenutku, putem svih 'pametnih' uređaja – mobitela, osobnih računala i tableta.

Pored velike ponude poslova i edukacija, sajam će i ove godine ponuditi Virtualni hackathon – online platformu u okviru koje zainteresirani mogu prezentirati svoje vještine programiranja i rješavanja zadataka, a one najbolje očekuju nagrade.  Također, svi posjetitelji sajma na štandovima izlagača mogu sudjelovati u nagradnom natječaju traženja skrivenog blaga. 

Komentirajte prvi

New Report

Close