Zagrebački food outlet, dućan 'Žabac' koji prodaje hranu i kućne potrepštine po povoljnim cijenama, sniženima i do 90%, ovisno o roku trajnosti, stanju i količini, otvorio je danas novu poslovnicu. Objekt na oko 170 kvadrata u Nemčićevoj ulici kod Name na Kvaternikovu trgu treći je Žabac u gradu, a njegovim puštanjem u rad zatvoren je prvi Žapac, na početku Tkalčićeve, jer je prostor bio premalen.
U novoj trgovini radit će deset ljudi, među kojima i mladić s posebnim potrebama, čime se Žapac pokazuje kao tvrtka izražene društvene odgovornosti u poslovanju, vodeći računa o inkluzivnosti teže zapošljivih građana.
Trgovina nudi asortiman u tri kategorije – rok, kao roba pred istekom roka trajanja, stock (štok), koji obuhvaća namirnice izrađene u velikim količinama koje se ne uspijevaju prodavati u standardnim trgovinama, te lom, čime se označavaju artikli koji su ponešto 'slomljeni' ili napukli, ali su zdravstveno ispravni. Ponuda se u trgovinama mijenja iz dana u dan, kao i cijene, koje u popustima variraju od 50 do 90 posto.
Žabac je za svoj koncept food outleta lani dobio nagradu globalne tvrtke za istraživanje Euromonitor International iz Londona, kao primjer ostvarenja projekta u sektoru trgovine u svijetu. U kategoriji Grocery (Trgovina) Euromonitor ga je svrstao odmah iza globalnog diva online trgovine Alibabe.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Žabac ima odličnu poslovnu politiku, kako prema kupcima tako i prema zaposlenima. Sve to rezultira ugodnim iskustvom.
Uključite se u raspravu