Naučili kako izgleda neodoljiv klijent, kako oglašavati u besparici, kako iskoristiti EU fondove…

Autor: Bernard Ivezić , 27. siječanj 2015. u 16:15
Photo: Goran Jakus/PIXSELL

U Velikoj Gorici predstavljena je danas nova sezona projekta Poslovnog dnevnika “Poslovni uzlet” i to kao prva u nizu manifestacija u 2015. godini.

U Velikoj Gorici predstavljena je danas nova sezona projekta Poslovnog dnevnika "Poslovni uzlet" i to kao prva u nizu manifestacija u 2015. godini. Projekt će se održati u 22 hrvatska grada.

Ove  godine besplatnu edukaciju organizirati će suradnici i partneri Poslovnog dnevnika, a kako bi kvalitetu projekta podigli na još viši nivo ove je godine za potrebe projekta napravljen i mikro-site "Poslovni uzlet" u sklopu portala Poslovni.hr.

Manifestacije koje su iza nas okupile su velik broj poduzetnika i obrtnika koji su s događanja otišli s vrijednim znanjima i vještinama koje su naučili na edukacijama i koje će im pomoći u njihovom poslovanju.

Koliko su edukacije korisne i kvalitetne najbolje pokazuje podatak koji govori kako su neki od polaznika dolazili i u više gradova u želji da nauče sve novitete zahvaljujući kojima će postati bolji.

Osim edukativnog dijela, mnogi poduzetnici naglašavaju kako su im manifestacije Poslovnog uzleta bile idealna prilika za predstavljanje njihovog poslovanja kolegama iz branše, budućim poslovnim suradnicima i partnerima te stjecanje novih poznanstava koja će im samo biti dodatni plus u njihovom poslovanju.

Evo kakvim su edukacijama imali prilike nazočiti poduzetnici u Velikoj Gorici:

Kako izgleda neodoljiv klijent i kreditni zahtjev – izbjegnite česte pogreške

"Kako izgleda neodoljiv klijent i kreditni zahtjev – izbjegnite česte pogreške" naziv je besplatne edukacije koja je polaznicima kroz konkretne primjere ponudila uvid u načine na koji banke gledaju na zahtjeve za financiranje. Predavač Krešimir Delač iz Simulus grupe u suradnji s Privrednom bankom Zagreb prikazao je primjere tvrtki koje su naizgled iste i sa sličnim zahtjevima, a od kojih će jednoj tvrtki zahtjev biti odobren, a drugoj neće i naučiti što trebate napraviti ako se nađete u takvoj situaciji.

Kako poduzetnici mogu pristupiti EU fondovima

Na drugoj edukaciji "Kako poduzetnici mogu pristupiti EU fondovima" prikazano je što je važno znati o EU natječajima. Ova edukacija iz mora informacija izdvaja ključne elemente koje čine sustav europskih fondova, što se financira, što je ključno znati u fazama provedbe EU projekta te što svaki projektni prijedlog treba sadržavati za uspješnu prijavu na natječaj.

Oglašavanje u besparici – što napraviti s minimalnim budžetom u Hrvatskoj

Na edukaciji "Oglašavanje u besparici – što napraviti s minimalnim budžetom u Hrvatskoj", predavač Karlo Stojčević iz RedPointa demistificirao je tu temu. Stojčević je pokazao kako u nekoliko koraka uspjeti u analizi preduvjeta, planiranju i izvedbi oglašavačkog plana. Pokazao je što oglašavanju daje smislenost i kvalitetu i educirao kako poboljšati pristup prema kupcima i konkurenciji.

Franšiza – prilika za rast i razvoj poduzeća

"Franšiza – prilika za rast i razvoj poduzeća" naziv je edukacije koju je vodila osnivačica i aktualna predsjednica Hrvatske udruge za franšizno poslovanje Ljiljana Kukec. Seminar pruža informacije za kvalitetno razmatranje franšize kao strategije rasta vlastitog poslovanja, o prednostima i nedostacima ove opcije, uključujući i informacije kako krenuti u projektiranje franšize. Osim kratkog uvodnog predavanja Kukec je okupljene poduzetnike upoznala s utjecajem franšiza na gospodarstvo, uvjetima "franšizibilnosti" poslovanja te oblicima i formatima ključnih faktora uspjeha franšiza od korporativnog identiteta i brenda preko franšiznog ugovora do selekcije i obuke zaposlenika te odnosa unutar lanca.

Komentirajte prvi

New Report

Close