Nastavljamo ulagati u Hrvatsku i Srbiju

Autor: Bernard Ivezić , 03. rujan 2015. u 22:00
Hakan Bulgurlu, novi predsjednik Uprave Arçelika

Vrlo su zadovoljni prodajom Beka i Grundiga u Hrvatskoj, sponzorirat će EuroBasket, a otvorili i podružnicu u Srbiji.

Nakon što je Arcelik u posljednje dvije godine u Hrvatskoj postigao velik rast sa svojim brendovima Beko i Grundig, u Berlinu je, uoči najvećeg europskog sajma potrošačke elektronike IFA 2015., najavio nova ulaganja u Hrvatsku i Srbiju.

U Hrvatskoj će sponzorirati EuroBasket 2015, u Srbiji je otvorio podružnicu i time prodaju proširio i na to tržište. Hakan Bulgurlu, novi predsjednik Uprave Arçelika, izjavio je kako je Beko u prvoj polovici godine postao najprodavaniji brend samostojećih kućanskih aparata u Europi."Istraživanja i razvoj ključni su za uspjeh kompanije, a mi zapošljavamo više od tisuću stručnjaka koji rade na inovacijama, imamo više od 2000 patenata i jedina smo turska kompanija koja se nalazi na popisu međunarodne patentne organizacije IPO-a", kaže Bulgurlu.

Arçelik je lani imao prihod od 4,4 milijarde dolara. Dio je koncerna Koç, koji je s prihodom od 31,3 milijarde dolara i 80 tisuća zaposlenih prema Fortuneu jedna od 500 najvećih kompanija na svijetu. Bulgurlu objašnjava da inovacije kompaniji omogućuju da bude agilna i da na tržištima poput hrvatskog bilježi najveće stope rasta. Kao primjer navodi da Arçelik pod brendom Beko u Kini prodaje hladnjake  koji imaju posebne odjeljke za rižu, u Africi one koji rade na solarnu energiju, dok u Njemačkoj i Hrvatskoj prodaje hladnjake koji imaju visoku razinu energetske efikasnosti. "Arçelik ove godine slavi 60. godina poslovanja uz niz uspjeha. Prodaja nam se udvostručila u posljednjih pet godina, a 61 posto prihoda ostvarujemo od prodaje izvan Turske", kaže Bulgurlu.

Arçelik je lani u Hrvatskoj s brendom Grundig skočio na drugo mjesto u prodaji televizora, s tržišnim udjelom većim od 20 posto (podaci GfK).  Rezultat je to uspješne prodaje domaćim distributerima i dobivanja cijelog niza projekata, pa tako i opskrbe TV aparatima cijelog niza hotela u Hrvatskoj. Ove je godine stoga Hrvatska prvo tržište u regiji na kojem je počela prodaja i Grundigove bijele tehnike. S brendom Beko pak Arçelik je iskočio na ukupno drugo mjesto u prodaji tehnike u Hrvatskoj i Sloveniji.

Istu poziciju ima u Europi, a prvi je u Velikoj Britaniji, Poljskoj, Rumunjskoj i Južnoafričkoj Republici. Bulgurlu navodi da je Beko na IFA-i premijerno predstavio perilicu suđa koja ima automatsko doziranje deterdženta do mjesec dana unaprijed. Usto je predstavio nove hladnjake s nanotehnologijom za očuvanje svježine voća i povrća te pećnicu koja se zagrijava na više od 300 stupnjeva. Grundig je predstavio novi dizajn svojih proizvoda s naglaskom na energetsku učinkovitost i inteligentne uređaje te novu Ultralogic 4K platformu koja omogućuje prijem 4K videa preko satelita, kabla, DVB-T2 i IPTV-a. "Cilj nam je daljnji rast i zato ćemo nastaviti zapošljavati ne samo stručnjake za kućanske aparate već i stručnjake za kuhinje", zaključuje Bulgurlu.

Komentirajte prvi

New Report

Close