Luksuzni hoteli pripremaju strategiju za privlačenje američkih i britanskih turista

Autor: Marija Crnjak , 27. rujan 2016. u 08:18
Jadrankin Boutique Hotel Alhambra član je grupacije pri HGK

U Hrvatskoj je lani bilo oko 300 tisuća Amerikanaca, a do početka rujna ove godine oko 266 tisuća.

Na stranim emitivnim tržištima još ne postoji percepcija Hrvatske kao destinacije za luksuzni turizam, iako je na tržištu već niz turističkih objekata s vrhunskom ponudom. Njima pak nije lako poslovati u uvjetima visoke sezonalnosti te još slabe zračne povezanosti s tržištima poput američkog i britanskog, gdje postoji velik potencijal za privlačenje gostiju. Brendiranje luksuzne ponude i repozicioniranje na tržištu stoga su osnovni ciljevi Grupacije jedinstvenih luksuznih hotela, osnovane ovog proljeća pri Hrvatskoj gospodarskoj komori (HGK), zbog čega je prošlog tjedna raspisan i natječaj za osmišljavanje imidža i vizualnog identiteta grupacije. 

Hoće i Britance 
"Cilj nam je nastup svih članova grupacije pod zajedničkim brendom, kako bismo osnažili nastup na stranim tržištima. Između ostalog posebno ciljamo na tržišta SAD-a i Velike Britanije, zbog čega smo se povezali i s Hrvatskom turističkom zajednicom i njihovim predstavništima na navedenim tržištima. Već imamo prve rezultate suradnje, jer su nakon prezentacija interes za Hrvatsku pokazali novi partneri, odnosno specijalisti za luksuzna putovanja", otkriva nam Antonia Urlić,  koja pri HGK vodi Udruženje hotelijera i Grupaciju jedinstvenih luksuznih hotela. Američko tržište posebno je zanimljivo, ne samo zbog veličine (petina od 320 milijuna stanovnika SAD-a putuje u inozemstvo), već i stoga što američki gosti posebno cijene destinacije s bogatim kulturno-povijesnim nasljeđem.

 

11milijuna

Amerikanaca posjeti Europu svake godine

Europu godišnje posjeti 11 milijuna Amerikanaca, u Hrvatskoj ih je lani bilo oko 300 tisuća, a do početka rujna ove godine oko 266 tisuća. Amerikanci doduše još ne vjeruju da Hrvatska ima luksuzne hotele, u što ih u Komorinoj grupaciji u suradnji s HTZ-om kane uvjeriti. U grupaciji je trenutačno 16 hotela s jedinstvenom ponudom (gourmet, wine, heritage, boutique, dvorac), a u sastavu su splitski Vestibul Palace Hotel, Meneghetti iz Bala, San Rocco iz Brtonigle, hoteli Kazbek i The Pucić Palace iz Dubrovnika, hoteli Bevanda i Navis iz Opatije,  Life Palace Heritage Hotel iz Šibenika, dvorac hotel Martinis Marchi Heritage iz Maslinice na otoku Šolti te hotel Bastion iz Zadra.

Grupaciji su se nedavno pridružili Adriana Hvar Spa Hotel, Maistrin Hotel Adriatic, Jadrankin Boutique Hotel Alhambra, Palača Lešić Dimitri iz Korčule, Valamarov Isabella Resort te Villa Dubrovnik iz Dubrovnika. U tijeku je razmatranje prijava još nekih hotela koji se im žele pridružiti. Za članstvo je potrebno udovoljiti različitim kriterijima, trebaju imati četiri ili pet zvjezdica ili biti hoteli baština visoke kvalitete, imati restoran s posebnim gourmet doživljajem, ili pak jedinstvenu ponudu u povijesnom, kulturnom, doživljajnom ili dizajnerskom smislu, imati dobru lokaciju. Također, grupacija će ubuduće osmisliti i nove standarde koje bi članice trebale zadovoljiti kako bi bile konkurentne na zahtjevnom svjetskom tržištu, ističe Urlić. 

Luksuz i kontinentu 
"U planu je pružanje usluga edukacije u različitim segmentima poslovanja i zajednički nastup na eventima specijaliziranim za luksuzni turizam. Hoteli nam se mogu sami javljati za članstvo, a i mi pratimo tržište kako bismo u grupaciju pozvali hotele koje bismo željeli primiti. Zasad uglavnom imamo hotele na obali, a rado bismo u grupaciji željeli vidjeti i hotele s kontinenta, želimo promovirati luksuznu ponudu cijele Hrvatske", objašnjava Antonia Urlić. Zasad nije poznato koliko bi članova mogla imati Komorina grupacija. Urlić ističe danije riječ o velikim brojkama, što nije ni važno koliko kvaliteta ponude i dobar nastup.

Komentirajte prvi

New Report

Close