U suradnji s Hrvatskim šumama, prikupljena sredstva bit će namijenjena za nabavku 10.000 sadnica bukve sa svrhom pošumljavanja dviju zona parka prirode Medvednica. Cilj društveno odgovornog projekta je podizanje svijesti javnosti o važnosti šuma i njihovom razvoju.
„Kao velika međunarodna tvrtka koja je u svakodnevnom kontaktu s tisućama kupaca, dobavljača i suradnika svjesni smo svoje uloge u razvoju društveno odgovornog poslovanja kojim stvaramo novu vrijednost za sve sudionike. Želja nam je projektom „Ne štedi na šumi!“ podići svijest javnosti o bitnim pitanjima te smo sigurni da ćemo potaknuti mnoge na savjesnije ponašanje prema prirodi“, izjavila je Vesna Kukić-Lončarić, Country managerica JYSK-a za Sloveniju, Hrvatsku, BiH i Srbiju.
JYSK je pokrenuo projekt nastavno na novu direktivu Europske unije kojom se u Hrvatsku s 1. siječnjem 2019. uvodi mjera za smanjenje potrošnje laganih vrećica i obavezna naplata na prodajnim mjestima. Uz građane, JYSK ovom akcijom želi potaknuti i svoje zaposlenike da se aktivno uključe u pošumljavanje u Hrvatskoj, a projekt sadnje sadnica bukve planiran je nakon završetka ciklusa prikupljanja sredstava, u travnju 2019. godine.
„Drago nam je da je JYSK prepoznao važnost brige o šumama u Hrvatskoj. Sadnja na površine koje su stradale u nekoliko navrata nakon olujnog nevremena ključno je za vraćanje ravnoteže prirodi. Nadamo se da će ovo potaknuti i druge kompanije na pokretanje sličnih inicijativa“, izjavio je Damir Miškulin, voditelj uprave zagrebačke podružnice Hrvatskih šuma.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu