Nije se zalijetao, izabrao je konzervativan pristup i skromniju projekciju, a već danas, na izmaku prvog radnog ljeta, vlasnik velikog istarskog aquaparka Istralandia veli da je mirne duše mogao planirati s upola manje opreza i rezervi.
"U ovoj, prvoj sezoni, računali smo sa 100.000 posjetitelja. Da od otvorenja 21. lipnja do jučer nismo izbrojali čak četrdesetak kišnih i oblačnih dana možda bi ih bilo i 200.000. No i ovako smo prebacili plan, posjetitelja je već dosad oko 120.000", prezadovoljan je Branko Kovačić, vlasnik Istralandije koje su u svoju turističku pustolovinu upustio nakon tri desetljeća iskustva u građevinskom biznisu. "Turizam mi je stalno bio pred očima i bilo je pitanje trenutka kad ću se i u tome okušati, a rezultat je nevjerojatan i nama samima. Aquapark je pun pogodak. Očito je da našim turistima tijekom tih sedam, osam dana, koliko obično kod nas ljetuju, moramo ponuditi i nešto drugačije, neku promjenu na jedan dan. Ovo je definitivno potvrda da se isplati ulagati u sadržaje koji su neka vrsta nadogradnje naše sunce-more ponude", objašnjava vlasnik .
Istarska Istralandia primala je ovog ljeta i po 5000 posjetitelja u danu. U vodeni svijet na 80.000 četvornih metara i sa 7000 kubika vode, u općini Brtonigla, izletnici stižu sa svih strana. Dnevnu ulaznicu od 140 kuna (uz popuste za obitelji, djecu, i na sezonsku kartu i sl.) pretežito plaćaju stranci, ali oko 15 posto posjetitelja su domaći.
5tisuća
ljudi znalo je u jednome danu posjetiti istarski park
Odlučili se za niže cijene
"I s cijenom smo odabrali konzervativniju varijantu, ulaznice za slične aquaparkove u zapadnoj Europi kreću se od najmanje 18 do 40 eura. Daleko od toga da i nama ne bi dobro došle skuplje ulaznice. U 'špici' smo imali 110 zaposlenih, dogodine će ih biti 150, mjesečno samo za struju plaćamo dvjestotinjak tisuća kuna, a imamo i kredit od 50 milijuna kuna, ali pokazuje se da nismo pogriješili", kaže Kovačić, koji povrat svoje investicije od oko 75 milijuna kuna planira za 12 godina.No priznaje da već danas računa da ni tada, u trinaestoj godini poslovanja, neće početi zarađivati."Znate kako je u turizmu, morate stalno ulagati i unaprijeđivati i tad ćemo se vjerojatno ponovo zadužiti. Pa već ove zime se širimo na još 20.000 četvornih metara, uglavnom zelenih površina, ali bit će i nekih novih, neviđenih atrakcija u ovoj regiji. Dugoročni je, pak, plan proširenje Istralandije na ukupno 200.000 kvadrata", ambiciozan je Branko Kovačić.
Ne boje se konkurencije
Konkurencije se ne boji. iako se nedaleko Poreča gradi još jedan veliki aquapark:"To je isto kao da se hotelijeri boje jedni drugih. Konkurencija je dobra, tjera vas da se nadmećete i sutra budete bolji nego danas. Mislim da turista u Istri i Hrvatskoj ima dovoljno za sve".
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu