Hrvatska turistička zajednica u razdoblju od prosinca do ožujka raspisat će natječaj za odabir PR agencije i medijske agencije na 16 emitivnih tržišta.
Ukupni budžet za zakup medija na svim emitivnim tržištima uključenim u natječaj za 2019. godinu iznosi više od 42 milijuna kuna, odlučilo je turističko vijeće HTZ-a na jučeranjoj sjednici.
Kako je poznato, u sljedećoj godini planirano je povećanje proračuna HTZ-a za 14 posto, te će iznositi 331 milijuna kuna, što je rezultat povećanja prihoda od boravišne pristojbe sukladno uredbi Vlade i povećanja prihoda od turističke članarine za 4 posto, dok se iz državnog proračuna izdvaja 53 milijuna kuna.
Oko 41 milijun kuna izdvojit će se za provedbu strateških promotivnih kampanja na emitivnim tržištima, odnosno za strateške suradnje s avioprijevoznicima i turoperatorima koji u svojoj ponudi imaju organizirane programe za Hrvatsku.
Za udruženo oglašavanje izdvojit će se 24,6 milijuna kuna. Nakon sjednice Turističkog vijeća održan je 9. Sabor HTZ-a na kojem je usvojen proračun HTZ-a za 2019. godinu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu