Povjerenica za regionalnu politiku, Corina Cretu, izjavila je da EU financira kvalitetne prometne veze u Hrvatskoj i susjednim državama u kontekstu strateške paneuropske prometne mreže. "Ovaj će projekt, koji promovira mobilnost unutar države, olakšati prijevoz robe i pomoći turizmu, čime će izravno pridonijeti hrvatskom gospodarskom rastu".
"Projekt se sastoji od obnove pruge između dva grada, uključujući izgradnju drugog kolosijeka i radova na kolodvorima, modernizacije telekomunikacijskog i signalno-sigurnosnih sustava i poboljšavanja cestovne infrastrukture uz prugu (mostovi, tuneli, ceste) radi boljeg pristupa željezničkoj mreži", izjavila je Cretu.
Ta je dionica dio Mediteranskog koridora transeuropske transportne mreže (TEN-T), koji na regionalnoj razini Hrvatsku povezuje s Mađarskom i Slovenijom, a na europskoj razini vodi od Španjolske do ukrajinske granice, povezujući tako južnu i istočnu Europu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Dobila je samo za konkretnu prugu. A pravce: Zagreb-Rijeka i Zagreb – Split, je hrvatska vlada jednostavno zaboravila. Od talijanskog luke Monfacone prama Austrije se gradi moderna trasa, po kojoj će teretni vlakovi voziti 220 km/h. A kojom brzinom voze od Rijeke ka Zagrebu i dalje? Mi spavamo zimski san.
ma da novinarcicu dobila je 150 milja al zasto nisi napisoa da je dala 600milja u eu to nesmijes napisati??’
Toliko 5x manja Slovenija dobija svakih pola godine za zeljeznicku infrastrukturu. HZ infrastruktura ima nekompetentnu+ nezainteresiranu upravu no to nikoga ne brine.
Uključite se u raspravu