Hrvatski otok postao hit destinacija za vjenčanja, momačke zabave i medene mjesece

Autor: Poslovni.hr/Hina , 26. kolovoz 2016. u 08:39
Foto: Thinkstock

“Mladenci za svoje goste nerijetko organiziraju i niz zanimljivih drugih aktivnosti, pa od tog turističkog segmenta profitira cijela destinacija.

Hvar je u zadnjih nekoliko godina postao jedna od najtraženijih destinacija za vjenčanja, medene mjesece te momačke i djevojačke zabave, pogotovo na stranim tržištima te će se samo ove godine sudbonosno 'da' na tom otoku izreći 88 puta na više od deset svjetskih jezika, doznaje se iz tvrtke Sunčani Hvar.

"U idućih desetak dana svaki je dan rezerviran za vjenčanje u našem klubu na plaži (Bonj 'les bains), a neki datumi su 'rasprodani' već sada i nekoliko godina unaprijed. Zadnjih nekoliko godina na lokacijama Sunčanog Hvara vjenčalo se oko 200 parova iz svih krajeva svijeta", iznose iz Sunčanog Hvara ističući da najviše upita pa i parova dolazi iz Ujedinjenog Kraljevstva, Australije, SAD-a i skandinavskih zemalja.

Većina parova prije vjenčanja je već posjetila Hvar te su se nakon što ih je oduševio tu odlučili doći i vjenčati i to proslaviti s prijateljima i obiteljima.

Prosječno vjenčanje obično i ima oko stotinjak uzvanika. Najveće vjenčanje do sada na lokacijama Sunčanog Hvara bilo je organizirano za par iz Južne Afrike, s 300 uzvanika iz cijelog svijeta te čak četiri različita događanja.

"Mladenci za svoje goste nerijetko organiziraju i niz zanimljivih drugih aktivnosti, pa od tog turističkog segmenta profitira cijela destinacija. Uzvanicima je to najčešće i godišnji odmor, pa je prosječan boravak od četiri dana do tjedan dana. Na listi želja najčešće su jedrenje, posjet Paklenim otocima i vinarijama, vožnja kajakom te Jeep Safari kroz unutrašnjost otoka, a uz smještaj, restorane, barove i turističke agencije, mladenci i njihovi gosti dosta traže i usluge frizera, šminkera, fotografa, snimatelja, vožnje i druge", kažu iz Sunčanog Hvara.

Poručuju i da su njihovi dugoročni planovi da Hvar postane jedna od vodećih europskih destinacija za jedinstvena vjenčanja te će taj segment nastaviti razvijati kroz marketinške aktivnosti i jaču interakciju s gostima koji borave na Hvaru.

"U svemu nam je do sada bila, a i dalje ostaje izuzetno važna suradnja s lokalnim partnerima, što je i ključ uspjeha ovog segmenta jer su vjenčanja privatni i osobno važni događaji u životima te je jedino u sinergiji svih moguće dobiti i opravdati povjerenje gostiju", zaključuju iz te najveće hotelske hvarske tvrtke,

Komentirajte prvi

New Report

Close