Četiri hrvatske vinarije – Vina Belje, PP Orahovica, Kraljevski vinogradi i Zlatan Otok – predstavile su se sredinom veljače na Supermarket Trade Showu, najvećem sajmu trgovine u Japanu. Japanski kupci su tijekom svakodnevnih vođenih kušanja na sajmu odlično ocijenili sva predstavljena hrvatska vina, pa je distributer Fuji Trading najavio značajno povećanje uvoza hrvatskih vina i dolazak japanskih kupaca u obilazak hrvatskih vinarija tijekom rujna.
Na japanskom tržištu godišnje se popije oko 364 milijuna litara vina, a u uvozu dominiraju vina iz Europe što daje odlične šanse za uspjeh i hrvatskim vinima. Zajedničkom nastupu hrvatskih vinara na Supermarket Trade Showu prethodio je izvoz vina u Japan koji je uspješno započeo prošle godine.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu