Hilton Kvarneru donosi jači promet i rast kvalitete

Autor: Marija Crnjak , 03. svibanj 2019. u 08:03
Ulaganje češkog investitora vrijedno je oko 80 milijuna eura

Kvarner do sezone 2020. dobiva svoj prvi globalni hotelski brend, a Hilton ujedno prvi put ulazi na tržište ljetovališta u zemlji.

Otvaranjem Hiltona u Costabella resortu između Opatije i Rijeke, Kvarner dobiva svoj prvi globalni hotelski brend, a Hilton po prvi put ulazi na tržište ljetovališta u Hrvatskoj.

Kako je poznato, iz Hiltona su prošlog tjedna potvrdili da su potpisali ugovor s tvrtkom JTH Costabella o upravljanju u Hilton Costabella Beach Resort&Spa, koji bi se trebao otvoriti do sezone 2020. godine, a ulaganje češkog investitora vrijedno je oko 80 milijuna eura.  Investicija je od početka najavljena kao luksuzan proizvod, a u potrazi za operaterom investitor je lani pregovarao i s grupacijom Hard Rock Hotels, da bi na kraju bilo potvrđeno da u resort ulazi Hilton, koji u Europi ima više od desetak odmarališta.

Siniša Topalović, partner u konzultantskoj kući Horwath HTL smatra da je otvaranje Hilton resorta na Kvarneru vrlo pozitivan pomak iz niza razloga. 

"Internacionalizacija turističke ponude Kvarnera, jačanje prometa u pred i posezoni, podizanje kvalitete turističke ponude destinacije kao i transfer znanja na radnu snagu internim edukacijama samo su neki od očekivanih pozitivnih učinaka ove suradnje", kaže Topalović.

Podsjeća i da je Hilton nedavno osvježio svoj koncept, tako da će ovo biti prvi regionalni resort prema novoj filozofiji i standardima. Sanja Čižmar, partnerica u Hotelskom i destinacijskom savjetovanju ističe da će ulazak hotelskog lanca Hilton na Kvarner doprinijeti produbljivanju globalne prepoznatljivosti hrvatske turističke ponude.

"To će ujedno pomoći i boljem pozicioniranju brenda Hilton u odmorišnom proizvodu Europe. Naime, kao i većina globalnih hotelskih lanaca, Hilton je izrastao na gradskom proizvodu, ali danas, kao brzorastuća kompanija, širi svoj portfelj brendova i ulazi i u odmorišni segment ponude", pojašnjava Čižmar. Konzultantica smatra da je proizvod resorta Costabella odličan, te ga treba globalno pozicionirati. 

Josipa Jutt Ferlan, direktorica klastera Hiltonovih hotela u Zagrebu te direktorica društva Zagreb City Hotels za Poslovni dnevnik je otkrila što je Hilton donio glavnom gradu.

“Hilton je Zagrebu donio još kvalitetniju percepciju grada kao internacionalne destinacije jer je ulaskom Hiltona, Zagreb dobio prisutnost još jedne globalno jake hotelske kompanije. Raznovrsnost hotelske ponude kroz prisutnost raznih brendova, jača destinaciju u odnosu na internacionalnu konkurenciju, pojasnila je Jutt Ferlan. 

Komentirajte prvi

New Report

Close