Trenutačno postavljamo semafore i prometnu signalizaciju te vršimo završne detalje. Osim toga, komisija za cestovni promet mora sve pregledati i tek tad ćemo moći pustiti rotor u promet za sav cestovni promet, rekao je 24 sata Goran Radić, voditelj projekta na remetinečkom rotoru.
Cijeli projekt je u gradnji već 385 dana, a cijena gradnje je 331,6 milijuna kuna. Od čega je 273 milijuna kuna sufinancirano iz fondova EU, a 48 milijuna kuna iz državnog proračuna.
– Sagradili smo tunele istok – zapad u dužini od 280 metara. Vozači iz smjera Lučkog i Novog Zagreba uopće ne moraju ulaziti u rotor, nego mogu proći ispod njega. Kolnici na sjevernoj strani kružnog toka, Jadranski most – Jadranska avenija i Avenija Dubrovnik – Jadranski most, prošireni su za trak i sad imaju četiri vozna traka, od čega dva traka ulaze u kružni tok, a dva traka kao desni skretači ne ulaze u rotor – rekao je Radić i nastavio:
– Projekcije pokazuju da će 40% prometa ići tunelima, a više od 30% bit će manje gužve na rotoru s obzirom na stari rotor.
>>VIDEO: Nikad manja gužva na zagrebačkom rotoru, i to u vrijeme najgušćeg prometa
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.dali će se naplaćivati prelazak? mislim da bi to bilo ok u duhu našeg rezača etiketa
velika korist od dodatnih traka kada te na mostu dočeka suženje na dvije trake.
Uključite se u raspravu