Poljska modna kompanija LPP, jedna od najbrže rastućih modnih maloprodajnih trgovačkih lanaca na svijetu, svoju ekspanziju u Hrvatskoj započela je na jesen 2014. godine i danas broji 250 zaposlenika. Prepoznatljivi modni brendovi poput Reserved, Cropp, Sinsay, House i Mohito, šire svoju prodajnu mrežu pa je tako u srpnju u Zadru otvorena Reserved trgovina koju je domaća publika upoznala na jesen 2014. godine.
"Ove smo godine ostvarili želje i osim u Zagrebu i Splitu, otvorili Reserved u Rijeci i Zadru, a uskoro ćemo i u Puli. U početku nije bilo lako, brend nije bio poznat na našem tržištu pa je bilo potrebno dosta truda i energije za približiti se potrošačima, no ostvarujmo rast svake godine. U početku su brojevi bili umjereniji, ali u 2017. rast je veći od 30 posto, a pratimo taj dobar trend i u 2018. Očekivano, prometi u Zagrebu su veći od onih na obali, osim za vrijeme sezone kada je utjecaj turizma zaista značajan", kaže Ana Babić, direktorica LPP-a za Hrvatsku i Sloveniju.
Prostor kao ograničenje
Kako tvrdi, LPP je u prethodnom razdoblju gravitirao tržištima srednje, sjeverne i istočne Europe ili bližima unutar EU, a s Hrvatskom i Njemačkom počinju ekspanziju na zapad i južnije na našu regiju.
Babić
Danas imamo 21 trgovinu i planiramo još tri do kraja godine.
"U Hrvatsku smo sa svim brendovima ušli 2014. godine. Danas imamo 21 trgovinu i planiramo još tri do kraja godine. Voljeli bismo biti prisutni u svim većim ili značajnijim gradovima, trgovačkim centrima i high-street zonama u Hrvatskoj i regiji s Reserved-om, ali ograničeni smo ponudom slobodnih prostora i naša ekspanzija je većinu vremena uvjetovana tim faktorom. Nastavljamo s ekspanzijom iduće godine i želja nam je pozicionirati svih pet brendova na tržištu u svim većim gradovima, a i u nekim manjim sredinama", pojašnjava Babić.
Nakon Reserved prvi Mohito otvorili su u listopadu 2014., a najmlađi brend Sinsay koji je nedavno proslavio četvrti rođendan u Hrvatskoj. Kako kaže Babić, bila je to jedna od prvih prodavaonica izvan Poljske, a dok je Mohito brend s najvišim cjenovnim rangom, Sinsay ima najniži i ima šest trgovina u Zagrebu, Splitu, Varaždinu i Osijeku. Fokus im je na daljnjem širenju s manjim brendovima, točnije House, Cropp i Mohito i vjeruju da će i s njima biti prisutni u cijeloj Hrvatskoj. Napominje kako je za razliku od domaćeg tržišta koje je zasićeno trgovačkim centrima, u regiji situacija drugačija.
Ambiciozni planovi
"Tek u posljednjih godinu ili dvije izgradnjom novih centara, otvorile su nam se mogućnosti i prošle godine smo otvorili Reserved i Sinsay u Srbiji. Godinu bismo trebali završiti s 15-ak prodavaonica i ambiciozno nastaviti i iduće godine. Kroz mjesec dana otvaramo trgovinu u Sloveniji gdje smo zbog ograničene ponude prilagodili strategiju, pa umjesto Ljubljane, prvu poslovnicu otvaramo u Celju. Iduću godinu planiramo Reserved i manje brendove u Ljubljani, a trenutno su u tijeku pregovori i za neke druge lokacije u Sloveniji. Glavni ciljevi su nam svakako svi veći gradovi ili sredine u regiji, a ostalo se može razlikovati od tržišta do tržišta", tvrdi Babić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu