Croatia Airlines zauzela visoko 8. mjesto po kvaliteti usluga

Autor: Poslovni.hr , 04. ožujak 2016. u 15:10
Foto: Ivo Cagalj/PIXSELL

Rezultati istraživanja osobito su vrijedni i važni jer su aviokompanije ocjenjivali korisnici usluga zračnog prijevoza iz cijelog svijeta.

Croatia Airlines, hrvatski nacionalni avioprijevoznik i član udruge Star Alliance, najbolje je ocijenjena zrakoplovna kompanija u svijetu po kriteriju ispunjavanja prava putnika.

Na globalnoj rang ljestvici po širem kriteriju zadovoljstva putnika kvalitetom usluge, točnosti letenja te ispunjavanja putničkih prava, Croatia Airlines zauzima visoko 8. mjesto. Rezultati su to najnovijeg istraživanja Air Helpa, tvrtke specijalizirane za ocjenu kvalitete civilnoga zračnog prijevoza i pomoć putnicima u ostvarivanju njihovih prava.

Najnovije međunarodno istraživanje Air Helpa obuhvatilo je avioprijevoznike iz cijeloga svijeta, a prigodom rangiranja u obzir su uzeta tri kriterija – zadovoljstvo putnika kvalitetom usluge, točnost letenja te ispunjavanje putničkih prava.

U ukupnom poretku Croatia Airlines, koji posluje 26 godina, uvrstio se na 8. mjesto i to ispred mnogih svjetskih avioprijevoznika s duljom tradicijom i mnogo većim flotama, a korisnici usluga zračnog prijevoza kompaniji su dodijelili najvišu ocjenu (9,5 od 10) za poštivanje putničkih prava.

Rezultati istraživanja osobito su vrijedni i važni jer su aviokompanije ocjenjivali korisnici usluga zračnog prijevoza iz cijelog svijeta.

Ovo je već drugo ovogodišnje međunarodno priznanje nacionalnom avioprijevozniku nakon što ga je i međunarodni specijalizirani internetski portal AirlineRatings.com nedavno uvrstio među najsigurnije prijevoznike (među 407 ocijenjenih aviokompanija).

Komentirajte prvi

New Report

Close