Golf je jedan od ključnih proizvoda u turizmu, koji može produljiti turističku sezonu i privući novi segment turista, istaknuo je u petak ministar turizma Darko Lorencin na svečanom obilježavanju završetka investicije Golf & Country Club Zagreb otvaranjem klupske kuće.
Kada je riječ o mediteranskim zemljama, u kojima je golf ponuda koncentrirana uglavnom uz priobalne turističke destinacije, one prosječno raspolažu sa šest golf igrališta na milijun dolazaka turista, dok Hrvatska ima oko 0,32 golf terena na milijun dolazaka turista, premda ima velike mogućnosti za razvoj golfa, prije svega zbog svoje pozicije kao najbliže tople turističke destinacije za emitivna tržišta srednje i istočne Europe, istaknuo je ministar turizma.
"Plan nam je povećati smještajne kapacitete za 7 posto do 2020. godine, te udvostručiti potrošnju u turizmu – sa sadašnjih 7 na 14 milijardi eura, a jedino čine to možemo napraviti su proizvodi, pri čemu je jedan od takvih proizvoda i golf", naglasio je Lorencin, najavivši tijekom jeseni izradu akcijskog plana razvoja golfa.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu