Broj rezervacija za top sezonu u hrvatskim hotelima zaključno s krajem lipnja niži je za 3 do 7 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine, te se ulažu dodatni napori da se realiziraju last minute rezervacije kako bi se u najboljem slučaju dosegle lanjske brojke. Otkrila je to danas Hrvatska udruga turizma predstavljajući rezultate hotelskog sektora u drugom kvartalu.
"Prvo polugodište tekuće godine pokazuje da su najave tržišnih izazova i turbulencija s početka godine bile točne. U uvjetima ekonomskih neizvjesnosti s emitivnih tržišta i rastuće konkurencije na Mediteranu, intenzivira se borba za svakog gosta, naročito u glavnoj sezoni. Dodatno je planove u uvodu u pravu sezonu poremetio svibanj koji je zbog mnogo kiše donio slabije rezultate od očekivanja i dodatno unio nemir u sektor. Sve informacije kojima raspolažemo govore da će ova turistička sezona biti najizazovnija u posljednjih nekoliko godina", izjavio je direktor HUT-a Veljko Ostojić.
Dodao je kako će se u politikama prilagodbe na novu tržišnu realnost vidjeti prave granice konkurentnosti hrvatskog turizma, koju narušava visoka stopa PDV-a, viša nego u ostalim zemljama Mediterana, ali i Austriji i Mađarskoj.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.par % razlike se lako nadokandi kasnije kad krene špica sezone, ali ove minuse kod malih iznajmljivača se ne može nadoknaditi
hiperprodukcija kapaciteta uz rast cijena normalno da donose prazne krevete.
veliki minus su platforme tipa bookingcom ili airbnb koje dozvoljavaju gostima da rezerviraju smještaj na sve strane pa da otkazuju bez obeštećenja što oni obilato koriste čim nađu jeftinije otkažu onaj skuplji i traže dalje, a iznajmljivač ne stigne naći nove goste za kratko vrijeme
Logika naših iznajmljivača je da se proda najskuplje ili nikako…znači prevladat će nikako.
Uključite se u raspravu