Bivši čelnik Coca Cole za 100 milijuna kuna uređuje kampove i naselja u Njivicama

Autor: Marija Crnjak , 20. studeni 2016. u 22:01
Foto: Goran Kovačić / Pixsell

Prihodi su im u 2016. rasli za 9 posto, s 41 milijun kuna u 2010. na 71 milijun ove godine.

Hoteli Njivice, turistička tvrtka koju je u procesu predstečajne nagodbe prošle godine preuzeo američki investitor John Richard Alm, poznat kao bivši čelnik Coca Cole, ulaze u investicijski ciklus vrijedan 100 milijuna kuna, potvrdio je Zvonimir Tudorović, predsjednik uprave Hotela Njivice za Poslovni dnevnik, pohvalivši se sjajnom sezonom 2016.

>>Umjesto derutnih bungalova, gradit će se 80 novih vila

Kako je poznato, prošlog proljeća John R. Alm postao je vlasnik 90,5 posto udjela u društvima Finvest Corp i Hotelima Njivice, što je bio rezultat dugotrajnih pregovora s bivšim većinskim vlasnikom Marijanom Filipovićem, kao i većinom ključnih vjerovnika obaju društava u sklopu predstečajne nagodbe.

Tudorović pojašnjava da će se 60 posto investicije realizirati za sezonu 2017. a ostalo za sezonu 2018.

Ulaganja obuhvaćaju dovršetak uređenja kampa gdje planiramo izgradnju 160 modernih parcela za kampiranje, centralnog parka s animacijskim centrom i bazenima te dječjim igralištima.

Također, izgradit će se nova moderna recepcije, uređen ulaz u kamp sa parkirnim mjestima, šetnica kroz kamp s komercijalnim sadržajima, a u planu je i uređenje velike terase hotela Beli kamik, te restorana i lobby bara.

“Usto, čeka nas i adaptacija postojećih 20 bungalova u apartmanskom naselju Flora u male samostojeće vile, uređenje cosy bara na obali te preuređenje i otvaranje a la carte restorana na nekadašnjoj lokaciji Plave Terase”, ispričao nam je Tudorović.

Prvi dio ulaganja bit će gotov do proljeća sljedeće godine. Kamp će i dalje imati kapacitet 2600 osoba, hotel Beli Kamik 800 kreveta, hotel Jadran 500, a ville Flora moći će primiti 320 gostiju. Kamp će podići kvalitetu na 4 zvjezdice koje bi trebale imati i vile, dok hoteli za sada ostaju na 3 zvjezdice.

Hoteli Njivice u prošloj su godini ostvarili prihod od gotovo 67 milijuna kuna, uz ostvarenu dobit od 6,2 milijuna kuna.
Tudorović tvrdi kako su rezultati u ovoj godini izvrsni. “Do sad smo ostvarili rast prihoda od 9 posto, što je plod ne samo ulaganja u pripremu sezone, već i ranijih ulaganja koja prate naš rad od 2011. godine, a bila su usmjerena na potpunu izmjenu našeg proizvoda u segmentu kampinga, optimizaciju i poboljšanje našeg proizvoda u segmentu hotelijerstva i ugostiteljstva”, kaže predsjednik uprave, uz napomenu da kompanija svake godine ulaže u obrazovanje kadrova.

“Zanimljivo je da je društvo Hoteli Njivice 2010. godine imalo 4 osobe među zaposlenima s visokom stručnom spremom, dok danas imamo 17 visokoobrazovanih ljudi u našem timu. Upravo ta kompletna izmjena strukture zaposlenih dovela je do rezultata kakve danas imamo, a to je porast kvalitete našeg proizvoda, a u konačnici i u porast prihoda sa 41 milijuna kuna u 2010. godini na današnjih 71 milijuna kuna, koliko je ostvareno u 2016.”, zaključuje Tudorović.

Komentirajte prvi

New Report

Close