Razveseli mamu i vrati se doma", plakati s ovim sloganom postavljeni su u više europskih destinacija (München, Frankfurt, Dublin…), a riječ je o projektu rovinjske Adris grupe.
Pozivaju hrvatsku visokoobrazovanu mladež, što je proteklih mjeseci emigrirala u potrazi za poslom, ali i sve koji razmišljaju o odlasku, neka sudjeluju u trećem natječaju iz programa "Budućnost u Adrisu".Natječaj je otvoren 26. lipnja, a ponude se mogu dostaviti do 30. rujna. Potencijalnim pripravnicima Adris nudi specijalizaciju i zapošljavanje u nekoliko područja koja u RH imaju budućnost, poput marikulture, prehrambene biotehnologije, destinacijskog menadžmenta ili matematičkog modeliranja. Izabrani će pripravnička znanja stjecati tijekom godinu dana, prođu li zahtjevna testiranja čeka ih i radno mjesto u nekoj od Adrisovih kompanija: u Maistri, prepoznatljivoj po elitnom turizmu, možda u Cromarisu, lideru u uzgoju i izvozu bijele ribe ili u Croatia osiguranju, najvećoj domaćoj tvrtki koja se bavi biznisom osiguranja.
Premda je natječaj objavljen uoči vikenda, prošli petak, u Adrisu su nam u ponedjeljak potvrdili kako telefoni ne prestaju zvoniti. Informacije traže, kažu, ne samo studenti, već zovu i mnoge mame. Plakat koji potpisuju Bruketa & Žinić, nakon brojnih medijskih natpisa o desecima tisuća mladih i školovanih koji napuštaju Hrvatsku, čini se, definitivno je pogodio u 'sridu'. Procjene Europske komisije su kako će tijekom prvih sedam godina članstva RH u EU iz zemlje otići između 166.000 i 217.000 radnika što je, opominju iz rovinjske tvrtke, ozbiljan problem hrvatske budućnosti jer se reflektira na gospodarsku stabilnost, mirovinski sustav ali i porazno demografsko stanje zemlje.
Dok država na egzodus mladih u inozemstvo odgovara nedostatnim mjerama poticajnog zapošljavanja, u pomoć priskače korporativni sektor svjestan da ostaje bez kvalitetne obrazovane radne snage, pojašnjavaju iz Adrisa svoj motiv. Prvi natječaj ove naravi objavili su 2010., drugi prije dvije godine. Selekcijske postupke prošlo je više od 1500 mladih, posao je dobilo njih 25, neki su potom napredovali i do rukovodnih pozicija. Stopama Adrisa možda krenu još neki poduzetnici, slične aktivnosti već su provodili Agrokor i Mol grupa.
Prijašnje akcije
Dva natječaja Agrokora
Radom iz krize ime je projekta kojim je koncern Agrokor 2011. oglasio 1000 radnih mjesta, a u samo tjedan dana stiglo je 15.613 molbi. U veljači 2014. ponuđeno je 600 radnih mjesta, a zaprimljeno 16.527 zahtjeva.
I Mol grupa za mlade
Mol grupa kroz Growww program godišnje poslovno educira 200 mladih u svojim tvrtkama, pa tako i u Ini. Ukupno je do sada program prošlo više od 1500 osoba, a njih čak 83 posto ostalo je raditi u Mol grupi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu