Kako doznaje Novi list iz Lenca, u pitanju je klasično održavanje, s fokusom na pogonske grupe i propulziju, kao i električne sustave broda. Zanimljivo je da brod ovog puta neće u dok, već će se svi zahvati obaviti dok je USS Mount Whitney na vezu.
U ovom remontnom brodogradilištu očekuju da bi do ljeta mogli dobiti poslove na još jedan do dva broda Šeste flote, za koja imaju najave da bi trebali biti objavljeni natječaji, a svakako će u 'niskom startu' čekati natječaj za novi veliki posao na upgradingu i modernizaciji USS Mount Whitneyja, koji Amerikanci planiraju za kraj ove odnosno početkom 2020. godine.
Takvi veliki poslovi, kao dobra suradnja s Američkom ratnom mornaricom, nešto je što Lencu nosi financijsku stabilnost. To se, uostalom, pokazalo i na rezultatima poslovanja za 2017. godinu u kojoj je odrađen zadnji veliki upgrading ovog zapovjednog broda Šeste flote. U škveru u Martinšćici te su se godine pohvalili rekordnom dobiti od 37 milijuna kuna.
Rezultati za prošlu godinu, prema dosad iskazanom 'saldu' za prvih devet mjeseci, posve su druga priča jer je do konca rujna Lenac upisivao gubitak od 11,9 milijuna kuna. Premda su imali relativno dobru zaposlenost s remontima, pad tržišnih cijena uslijed sve žešće konkurencije turskih brodogradilišta nešto je što Lenac sve teže podnosi, a što se u godinama, kada izostanu veliki financijski projekti i poslovi, kao što su to preinake ili upgrading američkog zapovjednog broda, itekako osjeti i okrene u minus.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu